Citaat van de Facebook pagina van Bikeparts4u:
Bikeparts4u Abandon
Helaas…….na meer dan 10 jaar actief te zijn geweest met onze webshop gaan wij er mee stoppen.
Wij kunnen ons online niet meer onderscheiden met onze kennis van zaken, persoonlijke begeleiding en liefde voor alles wat met fietsen te maken heeft. Hierdoor is het simpelweg niet meer rendabel en kiezen wij ervoor om te sluiten.
Uiteraard zullen alle lopende orders worden afgehandeld zoals u van ons gewend bent. Klanten met openstaande orders en naleveringen hebben inmiddels een bericht ontvangen.
Voor afhandeling van garantie kunt u terecht op, het speciaal hiervoor aangemaakte mailadres, garantie@bikeparts4u.nl .
Algemene vragen zullen op dit mailadres niet worden behandeld.
Ons mailadres info@bikeparts4u.nl zal nog geruime tijd actief blijven voor alle vragen met betrekking tot lopende orders.
Wij willen al onze klanten van harte bedanken voor het vertrouwen dat zij in ons gehad hebben al deze jaren.
Met vriendelijke groet,
Serge Posthoorn
Bikeparts4u.nl
Einde citaat
Veel gekocht bij Serge. Erg flexibel, goede communicatie en een goede service. Jammer dat dit soort kleine webshops (net als Featherbikes) er mee stopt...
Bikeparts4u Abandon
He GVD. Na Eric nu ook Serge. Beiden prima zaken en service. Ze leggen het dus toch af tegen de grote jongens. Erg jammer.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Dat is heel jammer.
Diversen spullen gekocht bij Serge.
Goede service, kon alles leveren.
Vaak de spullen opgehaald met de fiets. dus geen verzenkosten.
Was vaak de goedkoopste.
Zonde.
Diversen spullen gekocht bij Serge.
Goede service, kon alles leveren.
Vaak de spullen opgehaald met de fiets. dus geen verzenkosten.
Was vaak de goedkoopste.
Zonde.
Merida Scultura Endurance 4000
Spijtig. Over het algemeen goede ervaringen met bikeparts4u. Was toch wel mijn eerste keus.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 38290
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Pssssst...... Koers.cc ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Geen webshop, wel een topshop! Serge heeft nu een fysieke winkel.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Geen webshop, wel een topshop! Serge heeft nu een fysieke winkel.
Less is bore
He? Dat stond niet op de site @daniel1975
Ik begrijp dan niet waarom je de webshop opheft als de fysieke winkel blijft bestaan. Via de webshop verkoop je altijd meer dan met een fysieke winkel alleen.
Prijzen waren altijd scherp en zeker vergelijkbaar met de grote jongens. Verhoog de prijzen dan met 5% oid en mensen die Serge kennen zullen nog altijd bij hem bestellen.
Zo'n grote winkel met Specialized etc. hier die alles op adviesprijs verkoopt kan niet op mij rekenen als klant zeker aangezien het echt dozenschuivers zijn met voor 90% onkundig personeel die echt niets als service willen doen.
Ik begrijp dan niet waarom je de webshop opheft als de fysieke winkel blijft bestaan. Via de webshop verkoop je altijd meer dan met een fysieke winkel alleen.
Prijzen waren altijd scherp en zeker vergelijkbaar met de grote jongens. Verhoog de prijzen dan met 5% oid en mensen die Serge kennen zullen nog altijd bij hem bestellen.
Zo'n grote winkel met Specialized etc. hier die alles op adviesprijs verkoopt kan niet op mij rekenen als klant zeker aangezien het echt dozenschuivers zijn met voor 90% onkundig personeel die echt niets als service willen doen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Een webshop is niet iets wat je er bij kunt doen. Juist als je klantgericht wilt werken, is dat een dagtaak. Als daar weinig mee te verdienen is, begrijp ik wel dat je daar mee stopt.
Er komt een doorstart. Ik ben benieuwd hoe dit zich ontwikkeld:
http://bikeparts4u.nl/
http://bikeparts4u.nl/
Giant TCR Advanced 1 LTD / Empella Bonfire / no-name TT
Als je "guldens voor negentig cent" moet gaan verkopen om handel te blijven draaien, dan ga je op enig moment achter je oren krabben. Met een webshop kun je je maar op éen manier onderscheiden: prijs. Als je het van kennis en kunde moet hebben, kan ik me voorstellen dat je een fysieke winkel begint.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 38290
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Dan ken jij denk ik de "oude" Bikeparts4u niet; Serge heeft juist door zijn persoonlijke benadering, kennis en kunde de shop groot gemaakt. Hij was netjes, soms zelfs scherp geprijsd, maar zeer zeker niet de allerscherpste en toch liep de boel prima denk ik zo.
Less is bore