Hooggebergte in september
Mont Ventoux: prima weer, zelfs nog in oktober.
Normaal gesproken nog prima te doen en een mooie tijd omdat de vakantiedrukte voorbij is, maar een slechte dag met sneeuw vanaf 1500m hoogte kan ook net zo makkelijk. Dat is dan wel binnen een dag wel weer weg. Als je niet ruim van tevoren accommodatie hoeft vast te leggen (de hotels zitten ook niet meer vol) dan kun je het weerbericht afwachten, want het kan in Barcelonette totaal anders zijn dan in Bormio.
Barcelonnette ligt het zuidelijkst en is mi de meest zonzekere en sneeuwvrije bestemming. Zonder garanties.
Gesoigneerd de zomer in met dit prachtige tenue. Welke is mooier, blauw of groen? [url=https://cycloworld.myshopify.com/nl/col ... fankleding[/url]
- daniel1975
- Forum-lid HC
Embrun / Barcelonette zou ook mijn keus zijn.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- devriesman
- Forum-lid
Camping les Tourelles in Embrun is tot eind september geopend.
Les Orres, Vars, Risoul en veel andere bulten. Genoeg te fietsen.
Bruisend kun je het niet noemen rond die tijd maar dat was afgelopen juli ook niet het geval.
Les Orres, Vars, Risoul en veel andere bulten. Genoeg te fietsen.
Bruisend kun je het niet noemen rond die tijd maar dat was afgelopen juli ook niet het geval.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Barcelonette is niet veel anders.cimecaron schreef:Embrun zou ik in september niet meer heen gaan. Niets meer te beleven. Veel campings gaan al dicht. Of je moet alleen voor het fietsen gaan.
Maar gebied is schitterend, de beklimmingen prachtig en je profiteert daar snel van het middelandse zee klimaat.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!