adult photo hostingcertificity.comSluitring muurvast
Of ik even een sluitring los kon maken voor een kennis? Normaal geen probleem, maar deze sluitring zit zo vast, dat de ketting van mijn sleutel eraf brak. Ik heb reeds WD40 geprobeerd, zijn er nog meer mogelijkheden?
adult photo hostingcertificity.com
adult photo hostingcertificity.comDe getoonde Cyclus kransafnemer heeft een zeer korte steel, hiermee krijg je idd een sluitring die vastzit niet los.
De juiste kant opdraaien? (Het is maar een vraag voor de zekerheid)...
Indruppelen met kruipolie. En als dat niet helpt een nachtje laten staan. En dan nog een keer indruppelen met kruipolie. En als dat niet helpt een nachtje laten staan. En dan nog een keer indruppelen met kruipolie. (repeat)
Indruppelen met kruipolie. En als dat niet helpt een nachtje laten staan. En dan nog een keer indruppelen met kruipolie. En als dat niet helpt een nachtje laten staan. En dan nog een keer indruppelen met kruipolie. (repeat)
Dat zal wel een prut zweep zijn geweest. Ik heb er ook een keer eentje van Tacx of BBB of zo'n prutmerk in tweeën gebroken.
Daarna eentje van Parktool gekocht. Die is a) steviger b) heeft een veel langere steel.
Daarna eentje van Parktool gekocht. Die is a) steviger b) heeft een veel langere steel.
Zolang er niks is vastgeroest heeft kruipolie geen zin.Nee_Nee schreef:De juiste kant opdraaien? (Het is maar een vraag voor de zekerheid)...
Wachten op dingen die niet gebeuren voor John with the short name.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig