Goedemorgen allemaal,
Ik ben al enige tijd aan het zoeken naar een leuke setup voor thuis. Ben al enige tijd aan het rondkijken maar ik wordt er niet echt wijzer van. Voor het volgen van mijn trainingsprogramma heb ik een tacx nodig welke ook het vermogen kan uitlezen. Ik wil er echter niet al te veel geld aan besteden.
Nu zat ik te denken aan de TACX SATORI SMART T2400. Hier moeten nog wel extra sensoren voor aangeschaft worden. Ik zit alleen een beetje in dubio hoe ik alle gegevens ga uitlezen. De Tacx training app is een drama volgens Google PLay recensies. Ik heb zelf een Sigma Rox 6 op mijn fiets zitten maar daar kan ik geen vermogen mee meten (volgens mij).
Ik dacht dus wellicht een extra setje sensoren voor mijn Sigma te monteren op de Tacx zodat ik alles via dezelfde fietscomputer kan uitlezen. Maar vermogen kan ik dan helaas weer niet zien. Wellicht is het een idee om daar een app voor te gebruiken? Heeft iemand hier ervaringen mee? Een andere Tacx is eventueel ook een optie.
Mijn oude fiets staat nog in de schuur en zit vol met roest (ketting en cassette). Deze fiets wil ik graag gebruiken op de Tacx. Heb al verschillende dingen gelezen over het verwijderen van roest maar toch verschillende adviezen. Heeft iemand hier praktijk ervaring met het verwijderen van roest?