Fulcrum Racing 3 vervangend door FFWD F4R of F6R?
Beste forumleden,
Ik wil mijn Fulcrum Racing 3 wielen vervangen door FFWD F4R of FFWD F6R. De looks van de FFWD wielen spreken mij erg aan, maar ik twijfel of de investering de moeite waard is. Heeft iemand ervaring met deze wielen? En kan hij/zij vertellen wat ik ga merken als ik mijn Fulcrum vervang door FFWD's?
Groet.
Ik wil mijn Fulcrum Racing 3 wielen vervangen door FFWD F4R of FFWD F6R. De looks van de FFWD wielen spreken mij erg aan, maar ik twijfel of de investering de moeite waard is. Heeft iemand ervaring met deze wielen? En kan hij/zij vertellen wat ik ga merken als ik mijn Fulcrum vervang door FFWD's?
Groet.
-
- Forum-lid HC
Ik denk dat je gaat merken dat ze vooral mooier zijn. Reden genoeg lijkt me
.
Heeft FFWD al eens een bredere dan 15c velg?

Heeft FFWD al eens een bredere dan 15c velg?
Misschien staat hier http://www.fiets.nl/forum/search.php?st ... words=ffwd iets voor je in.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Ja,voor de buitenband die je monteer.Juppehup schreef:Scheelt die inwendige breedte zoveel? Maakt 15, 16, 17 of 18 echt zoveel uit?
Keezx

Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
- Forum-lid HC
15c velgen zijn echt wel wat achterhaald, een 25mm band is daarop al een ballon. Het zou zonde zijn om nog €1200,- aan een wielset uit te geven die nu al een paar jaar achter loopt.
Ps. Ik vind de FFWD's ook super mooi en worden in Nederland gebouwd. Tegen de tijd dat ze met een 18c velg komen (zoals alle andere merken) kan/wil ik het misschien eindelijk veroorloven
.
Ps. Ik vind de FFWD's ook super mooi en worden in Nederland gebouwd. Tegen de tijd dat ze met een 18c velg komen (zoals alle andere merken) kan/wil ik het misschien eindelijk veroorloven

-
- Forum-lid HC
Zolang je zelf ook vast blijft houden aan 21 mm bandjes is er niets mis met 15C velgen. Maar ja dat is nu eenmaal ook achterhaald.
Hier zijn inmiddels al redelijk wat topics over geweest waar dit van meerdere kanten belicht is.
Kom je er niet met de zoekfunctie uit , dan wil ik dat best toelichten....
Kom je er niet met de zoekfunctie uit , dan wil ik dat best toelichten....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Zoektip: 25 mm + perfect