Bij deze gooi ik een knap carbon wielsetje in de verkoop.
Amper gebruikt (+- 1000km in totaal).
Laagprofiel carbon velg met corima naaf en vooraan een veloflex black nieuwe tube en achteraan een gebruikte hutchinson carbon tube.
Komt met shimano body en een setje gouden kcnc snelspanners.
Gewicht wielen zonder tubes en snelspanners schat ik een 1200 a 1300 gram.
Een ideaal klimsetje en zeer sterke wielen! (men zegt dat dit dezelfde velg als de hyperon is).
Foto's volgen asap.
Vraagprijs: 625 euro.
Reden verkoop: wil me powertap aanschaffen (als iemand iets liggen heeft hou ik me aanbevolen)
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
corima winium tube
-
dijlespurter
- Forum-lid
- martijntijn
- Forum-lid
ALs je nog eenPowertap zoekt; ik heb een zo goed als nieuwe Powertap SL+ 32gaats voor campa te koop:
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=42831
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=42831
- jeroenkuiper
- Forum-lid
-
dijlespurter
- Forum-lid
foto's komen vanavond in dit topic.
Voor de duidelijkheid ik ben op zoek naar een powertap, liefst SL+ shimano body.
Hoeft niet in een velg gespaakt te zijn maar wel in goede staat met powerunit en extra tools erbij.
Edit: foto's zullen nog niet er vanavond opstaan, ga wat bijtrainen op rollen omdat ik door de storm (in belgie toch) mijn training niet heb kunnen afwerken.
Voor de duidelijkheid ik ben op zoek naar een powertap, liefst SL+ shimano body.
Hoeft niet in een velg gespaakt te zijn maar wel in goede staat met powerunit en extra tools erbij.
Edit: foto's zullen nog niet er vanavond opstaan, ga wat bijtrainen op rollen omdat ik door de storm (in belgie toch) mijn training niet heb kunnen afwerken.
jeroenkuiper schreef:volgens mij kaapt hij niks, maar speelt hij gewoon in op de vraag naar een powertapReden verkoop: wil me powertap aanschaffen (als iemand iets liggen heeft hou ik me aanbevolen)
My bad
@Dijlespurter, zo'n body is vrij eenvoudig te vervangen mocht je niet aan een PT met Shim body kunnen komen. Zelf ook eens gedaan. Ik meen dat je voor 60 zo'n body hebt en de oude trek je zo van het wiel af