Ondertussen is er een Android app (betalen kan dan via Google/Paypal)
Het hele programma heeft een upgrade (eigenlijk vooral andere kleurtjes en rebrand) en een andere naam: Systm (naar stomme Wahoo gewoonte dus zonder laatste klinker in de naam

)
Ik heb het nu draaien op mijn Nvidia Shield (Android TV), wel sideloaded want de app is niet officieel in de Android TV play store te vinden.
Buiten de spitsuren werkt het echt perfect (ik train meestal tijdens mijn middagpauze). Tijdens de spitsuren (na het avondeten, vanaf een uur of 6) blijft de streaming video vaak hangen (of je krijgt 240p resolutie door) en is het echt niet werkbaar.
In de iOS en Windows app kan je de video op voorhand downloaden, dat kan nog niet op Android.
Verder is er voor de Sufferfest een aparte categorie met de Sufferfest video's. GCN heeft een eigen categorie en dan zijn er nog wat andere video's, vooral voor mensen die liever niet afzien op hun indoor trainer.
De trainings plans zijn ook herzien maar nog lang niet interactief genoeg (en staat er verder nog veel op de planning die eigenlijk al in de eerste release hadden moeten zitten)
Ik verkies het nog steeds boven Zwift maar vind het wel wat jammer dat de eigen identiteit wat weg is en plaats heeft moeten ruimen voor het 'saaie' Wahoo-imago.
Als ik gewoon een sessie wil doen (wanneer ik niet in een plan zit) dan vind ik de pro-rides echt heel erg leuk. Het zijn filmpjes vanop de fiets van een prof, geschoten met een GoPro. Je eigen inspanning is dan ook gekoppeld aan de inspanning van de prof maar dan herschaald naar je eigen mogelijkheden. Erg leuk.