Zitten er nog mensen rond het gardameer rond begin september?
Mijn vrouw heeft weinig trek in hoogte meters en blijft liever op de vlakte ik wil één dag richting een nog nader te bepalen berg en ga liever niet alleen.
Groet johan
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
De plannen zijn er om er vanaf 12 september twee weekjes te zitten. Als het aan mij ligt in de omgeving van Arco. Een en ander is nog een beetje afhankelijk van hoe onze dochter van (nu) 2 maand gewend is aan het autorijden
team katusha heeft in desenzano een huis ook leuk voor de liefhebbers om te bezoeken;)
zelf vorige week monte baldo gedaan via spiagi, ferrara, nozetta en dan door richting telegrafo (2200meter hoogte waarvan laatste 5 km vanaf nozetta erg stijl.)
@Tourist, ken die berg niet, ben niet bekend in de streek, ben er voor de eerste keer. Heb aantal routes gedownload van GPSies enz, zie wel wat ik tegenkom
Als wielrennen makkelijk was, zou het wel voetbal heten
Ik ga as zaterdag naar het gardameer. Ga met mijn vriendin en zo af en toe zal ik ook een tochtje maken op de racefiets. Wij blijven 3 weken. Wij gaan eerst naar Lazise en later nog naar Manerba del garda.