Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

backlight aan/uitzetten bbb digiboard

codex
Forum-lid

codex 10 jun 2016 16:45

Ik heb een bbb digiboard type bcp 51-w

Daar zit een functie op waar ik niet veel van begrijp....nl de backlight. Bij mij blijft het lampje van de backlight indicator branden!(in het display boven de 1 (van eerste bike) en ik merk niet dat de display ook werkelijk oplicht. Nu vraag ik me af hoe je de backlight bedient(kan dat echt nergens vinden) en hoe je dus ook weer de backlight afzet.?Gaat de backlight automatisch aan bij het intoesten af zit daar een speciale knop voor misschien?

weet iemand hier dat ...anders zal ik BBB eens schrijven hoe en wat.

alvast bedankt,

JM_H
Forum-lid

Gebruikersavatar JM_H 10 jun 2016 16:59

Via Google vond ik als eerste resultaat de handleiding. Bij deze een kopie van een deel van het vierde hoofdstuk.

Afbeelding

Lukt het daarmee?
Afbeelding

codex
Forum-lid

codex 10 jun 2016 19:13

>JM-H :like: Dat is heel mooi dat je dat hebt gevonden.
Ik heb hier zelf het originele engelstalige handleidingboekje en dat heb ik wel 5x volledig uitgeplust..en daar staat echt niets in over de verlichting.!

Ik heb de ned. handleiding gedownload nu en die is veel uitgebreider dan het quickstartboekje(dat begrijp ik nu dat het engelse boekje is!).

Nooit aangedacht dat het boekje van 32 pagina's een snelstartboekje is en lang niet alles staat daarin. Zo zie je maar weer als je wat koopt dat je altijd weer moet kijken op internet (site fabrikant)naar de volledige online handleidingen. Ze besparen op die boekjes.

JM_H
Forum-lid

Gebruikersavatar JM_H 10 jun 2016 20:16

Mooi, succes ermee!

Ik vind het overigens een prima ontwikkeling, makkelijk handleiding raadplegen / archiveren en altijd actueel.
Afbeelding

Plaats reactie