Het %@^^@^^@ momentje met je dure Assos broek...
Okay, ik loop nog wat in huis te drentelen met mijn Assos T FI.13. Loop even de garage in ik draai om iets te pakken. Hey.. volgens mij bleef mijn broek even hangen aan de werkbank! Ow nee! %@$%$@%^@ Een gaatje in mijn broek! Net boven de zeem.
Wat nu? Deze broek weggooien is nogal drastisch. Kan wss nog wel gerepareerd worden maar door wie? Iemand ervaring of een idee? Assos schijnt een goeie klantenafhandeling te hebben heb ik wel eens gehoord.
Wat nu? Deze broek weggooien is nogal drastisch. Kan wss nog wel gerepareerd worden maar door wie? Iemand ervaring of een idee? Assos schijnt een goeie klantenafhandeling te hebben heb ik wel eens gehoord.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Assos zelf?
''What is a repair?
Naturally, as any other product, ASSOS apparel does wear out!
Depending on the riding style and on the way one takes care of the garment (see Wear and Store and Wash Instructions), this will occur sooner or later. In the meantime, if a thread breaks, we can repair it and if you crash, we might be able to repair it. But, when, eventually, the material does wear out, we cannot repair it. The majority of the repairs we do, are free of charge, regardless the number of kilometers the garment has.''
Link
''What is a repair?
Naturally, as any other product, ASSOS apparel does wear out!
Depending on the riding style and on the way one takes care of the garment (see Wear and Store and Wash Instructions), this will occur sooner or later. In the meantime, if a thread breaks, we can repair it and if you crash, we might be able to repair it. But, when, eventually, the material does wear out, we cannot repair it. The majority of the repairs we do, are free of charge, regardless the number of kilometers the garment has.''
Link
Zonde!
Ik heb zelf een klein gaatje in mijn Mille. Deze laten maken bij een klerenmaker. Je ziet er wel iets van, maar het wordt niet groter en daar gaat het om.
Mijn LBS is niet zo te spreken over garantie afhandelingen van Assos... Maar meestal is het ook je eigen fout.
Ik heb zelf een klein gaatje in mijn Mille. Deze laten maken bij een klerenmaker. Je ziet er wel iets van, maar het wordt niet groter en daar gaat het om.
Mijn LBS is niet zo te spreken over garantie afhandelingen van Assos... Maar meestal is het ook je eigen fout.
..::Tinuz::.. a.k.a MdeB | Stevens SLC team: 6,45 kg
Heb heel goede ervaringen met Assos repair afdeling. Meerdere malen wat opgestuurd, snel en vakkundig gemaakt, of vervangen.
Als ik het goed heb heeft Assos zelfs een regeling dat je binnen de 1e maand (of 1000km?) en het gaat stuk gratis een vervanging krijgt.
@ Tinuz: geen idee waarom je LBS niet tevreden is, stuurt hij het via de Belgische Importeur? dan werkt het inderdaad stuk langzamer/niet
Als ik het goed heb heeft Assos zelfs een regeling dat je binnen de 1e maand (of 1000km?) en het gaat stuk gratis een vervanging krijgt.
@ Tinuz: geen idee waarom je LBS niet tevreden is, stuurt hij het via de Belgische Importeur? dan werkt het inderdaad stuk langzamer/niet
@ raphaël; stuur jij het zelf op naar Assos of doet jouw LBS het? Ik zal het eens aan ze vragen als het ter sprake komt... 
..::Tinuz::.. a.k.a MdeB | Stevens SLC team: 6,45 kg
Hahahaha die werkbank ... Die staat er nog steeds maar ik heb hem aardig vervloekt 
Zal contact opnemen met Assos! Kijken hoe ze deze testcase afhandelen. Het maakt mij niet zoveel uit of het me wat kost als het maar op een goede manier gerepareerd wordt.
Zal contact opnemen met Assos! Kijken hoe ze deze testcase afhandelen. Het maakt mij niet zoveel uit of het me wat kost als het maar op een goede manier gerepareerd wordt.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Als je contact opneemt met Assos geven ze aan dat je de broek moet toesturen waarna ze m zullen beoordelen. Stuur hem dan ook zelf rechstreeks naar Zwitserland en niet via de verdelers in het land. Zij zijn namelijk verplicht het eerst door te sturen naar het Benelux kantoor (Feryn) waarna het 1x per x aantal weken naar Zwitserland wordt verstuurd.
Mijn persoonlijke ervaring is dat een rechtstreekse zending naar Zwitserland een volledige afhandeling dus t/m het moment dat de broek weer in je bezit is, binnen 4 weken gerealiseerd is. Als ja het via de verdeler laat lopen ben je minimaal 6 tot 8 weken verder.
Wat betreft deze broek zijn er twee mogelijkheden voor de afhandeling,
1, ze kunnen de broek repareren, waarna ze enkel kostprijs hanteren.
2, ze schatten de kosten te hoog en nemen contact op om de broek te vervangen via het crash replacement programm. Dit komt neer op 1/2 van de prijs, waarbij je de broek wel 'moet inleveren' en je dus voor de 1/2 van de prijs 'n nieuwe krijgt. Je keuze staat hierin vrij.
Succes.
Mijn persoonlijke ervaring is dat een rechtstreekse zending naar Zwitserland een volledige afhandeling dus t/m het moment dat de broek weer in je bezit is, binnen 4 weken gerealiseerd is. Als ja het via de verdeler laat lopen ben je minimaal 6 tot 8 weken verder.
Wat betreft deze broek zijn er twee mogelijkheden voor de afhandeling,
1, ze kunnen de broek repareren, waarna ze enkel kostprijs hanteren.
2, ze schatten de kosten te hoog en nemen contact op om de broek te vervangen via het crash replacement programm. Dit komt neer op 1/2 van de prijs, waarbij je de broek wel 'moet inleveren' en je dus voor de 1/2 van de prijs 'n nieuwe krijgt. Je keuze staat hierin vrij.
Succes.
-
stillekracht
- Forum-lid
- Berichten: 925
- Lid geworden op: 02 dec 2008 22:48
Ik heb het zelf via de winkel terug laten sturen. Dan gaat het naar de verdeler. Heeft uiteindelijk 4 maanden geduurd. De reparatie was wel prima.