hallo,
ik had 4 maand geleden op een duitse site geweest waar ze goedkope fietsen verkochten. maar die site vind ik nu nergens nog terrug. het was een heel rare merknaam. iets met vore ofzo dacht ik.
weet iemand over welk merk ik het heb???
duits racefiets merk??
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Sibon schreef:Vortrieb? Dat Is het framemerk van bike-components.de. Ik heb er een cross-frame van.
Klik
ja dat was het!!!!!!!
erg bedankt!!!
en tevreden ervan?
Ja zeer... Prijs is natuurlijk erg goed. Voor een beetje meer dan EUR200 had ik frame + vork. Frame ziet er goed afgewerkt uit en geometrie is goed (voor mij). Prijs- kwaliteit zit dus wel snor. Ik vond de keuze in kleuren ook leuk. Rij nu zelf op een appelgroene crossfiets met geel stuurlint + bidonhouders. Reeën en everzwijnen rennen verblind weg als ik net ben langsgecrosst.
Maar geen idee hoe goed hun duurdere frames/ fietsen zijn.

Maar geen idee hoe goed hun duurdere frames/ fietsen zijn.
1) Zijn voor die +/- 200 EUR het alu frame en de carbon voorvork ook gespoten?
2) Mag men de kleurstelling totaal vrij kiezen of is de keuze beperkt tot enkele standaardschema's? Ik zou het heel eenvoudig houden, nl. volledig zilverkleurig met zwarte belettering.
3) Hoe kent men de geometrie van het frame? Standaard heb ik maat 56; hoe ken ik dan de lengte van de bovenbuis (horizontaal gemeten c-c) en van de balhoofdbuis?
4) Hoeveel weegt jouw frame (incl. voorvork) en welke framemaat heb jij?
5) Wordt het frame via internet besteld en aan huis geleverd of moet men het zelf in Duitsland afhalen? Zijn de eventuele leveringskosten ook in die 200 EUR begrepen?
Dank bij voorbaat voor de info.
2) Mag men de kleurstelling totaal vrij kiezen of is de keuze beperkt tot enkele standaardschema's? Ik zou het heel eenvoudig houden, nl. volledig zilverkleurig met zwarte belettering.
3) Hoe kent men de geometrie van het frame? Standaard heb ik maat 56; hoe ken ik dan de lengte van de bovenbuis (horizontaal gemeten c-c) en van de balhoofdbuis?
4) Hoeveel weegt jouw frame (incl. voorvork) en welke framemaat heb jij?
5) Wordt het frame via internet besteld en aan huis geleverd of moet men het zelf in Duitsland afhalen? Zijn de eventuele leveringskosten ook in die 200 EUR begrepen?
Dank bij voorbaat voor de info.