De Ierse politie waarschuwt fietsers voor een nieuwe methode van fietsen stelen.
Onderzoek heeft duidelijk gemaakt dat fietsendieven openbare profielinfo van fietsers gebruiken voor het lokaliseren van dure merkfietsen.
Thieves use Strava and other sites to find homes with expensive bikes
Zelf gebruik ik Runkeeper en heb mijn profiel afgeschermd voor de buitenwereld.
Fietsendieven in Ierland gebruiken Strava, Runkeeper etc
-
- Forum-lid HC
In Strava kun je via instellingen/privacy een radius instellen waardoor je straat / woonwijk niet zichtbaar is.
What makes the boat go faster?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
als je altijd hetzelfde rondje fietst is dat probleem opgelostNicoNB schreef:Een radius instellen betekent dat Strava een cirkel laat zien rondom je vertrekpunt waarbij het middelpunt van die cirkel . . . . je vertrekpunt is.

en, als je zo als ik in een dichtbevolkt gebied (amsterdam) woont heb je heel wat huizen langs te gaan voordat je de juiste hebt gevonden

je kunt ook gewoon je strava op slot zetten natuurlijk
Om een kommetje te kunnen hebben heb ik het centrum van mijn privacy zone 200m verlegd. Mooi dat ik gelijktijdig dit probleem hiermee ook heb getackeld.NicoNB schreef:Een radius instellen betekent dat Strava een cirkel laat zien rondom je vertrekpunt waarbij het middelpunt van die cirkel . . . . je vertrekpunt is.
leve de digitalisering van ons bestaan.
de criminele jongens zijn ons steeds een stap voor.
terug naar analoog?
de criminele jongens zijn ons steeds een stap voor.
terug naar analoog?