Pinnacle
Mooie fiets, mooi kleurtje ook
.
Ik wilde er eigenlijk nog geen eigen topic aan wijden maar nu het er toch is plaats ik ze hier ook nog maar een keer:

Vandaag binnen gekregen. vandaag een paar kleine ritjes gemaakt om alles te testen en de remmen in te remmen en hij rijdt (en remt!) zeer goed.
Heel veel zullen er nog wel niet zijn in NL maar het is ook leuk om eens een keer wat anders te hebben dan al het standaardwerk wat je tegenkomt op de weg en in het bos.

Ik wilde er eigenlijk nog geen eigen topic aan wijden maar nu het er toch is plaats ik ze hier ook nog maar een keer:
Vandaag binnen gekregen. vandaag een paar kleine ritjes gemaakt om alles te testen en de remmen in te remmen en hij rijdt (en remt!) zeer goed.
Heel veel zullen er nog wel niet zijn in NL maar het is ook leuk om eens een keer wat anders te hebben dan al het standaardwerk wat je tegenkomt op de weg en in het bos.
Campagnolo Ultra Dork

Even een plaatje met het nieuwe San Marco Concor zadel, bidonhouders en de stickers op de wielen verwijderd.
Op dit soort wegen komt hij echt tot zijn recht, gelukkig zijn er hier in de buurt genoeg van

Campagnolo Ultra Dork
Die vond ik toch wel erg magertjes afgemonteerd. De Sutra en de Jake heb ik wel overwogen. De Sutra vond ik uiteindelijk te zwaar en bij de Jake was ik niet echt onder de indruk van de Hayes mechanische remmen (de TRP's had ik nog niet gebruikt maar moest ik van de reviews uitgaan. Het verschil is erg groot). En ik vind de Tiagra 4600 groep geen schoonheid en geeft die niet de mogelijkheid tot een heel licht verzet. Het 2016 model is wat dat betreft al beter met de 4700 groep maar die heeft dan weer een saaie kleur. Verder gaf de eenvoudige afmontage met 1X10 waardoor je ook geen problemen krijgt met de voorderailleur als je dikke banden monteert en het uiterlijk de doorslag.
Campagnolo Ultra Dork
SKS Velo 42. Geen aanrader wan het voorspatbord is past niet mooi in de ronding van de vork en ik heb nu erg weinig ruimte voor de band. Ook is hij lastig aan te passen aan de aparte manier van monteren bij de Arkose.
Campagnolo Ultra Dork