http://m.video.sporza.be/cm/sporza.mobi ... /1.2445011
zo kost het je dus je WK
hmm, over wie er schuld heeft ga ik niet oordelen, de tweet die erna volgde van JDB is er echter wel helemaal over, zoiets zeg, schrijf, tweet je niet 
https://twitter.com/jensdebus/status/644913068976308224
ze hebben het over "breed maken" en gaatje te klein voor Dylan, maar volgens mij zie ik toch echt een bewuste zwieper met z'n elleboog. Hij is natuurlijk niet voor niets DQ. Wat een idioot zeg.
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Jens heeft hier 100% schuld. Er was ruimte maar hij begint al helemaal naar binnen te sturen dus lijn houden was er al niet bij. Toen kwam een elleboogje erbij en kon Groenewegen geen kant meer op en breekt zo zijn knieschijf. Geen WK voor hem helaas.
Maak joe woar
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Het is gewoon geen handige actie om daar binnendoor te komen. Als je dat al doet laat je fiets dan naar buiten lopen en niet naar binnen, dan krijg je dit.
het filmpje begint iets te laat om een correct oordeel te kunnen vellen over de sprint maar met wat ik zie reden ze al zo goed als naast elkaar toen Jens wat naar rechts uitweek en een serieuze kwak met zijn elleboog uitdeelt.
Met wat ik zie : schandalige actie en terecht gediskwalificeerd.
Met wat ik zie : schandalige actie en terecht gediskwalificeerd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- Supergrover
- Forum-lid HC
tweet is verwijderd, wat stond er?Kiekeboe schreef:hmm, over wie er schuld heeft ga ik niet oordelen, de tweet die erna volgde van JDB is er echter wel helemaal over, zoiets zeg, schrijf, tweet je niet
- Supergrover
- Forum-lid HC
oei....
Thnx!
Thnx!
Het blijft me verbazen hoe renners denken dat ze een sprint kunnen winnen door te proberen in een gat tegen de nadars te kruipen. Dat weet je gewoon dat dat slecht afloopt.
En niet alleen jonge, onervaren renners maken die fout (remember Criquelion, Pauwels in Koksijde,...) en dan maar jammeren achteraf. Als je wil winnen moet je tegen de wind in sprinten, net zoals diegene waarvan je weet dat hij de deur zal dichtdoen.
Ik meen me ook nog zo'n sprintje te herinneren in de Tour tussen Lubberding en Bernaudeau, maar vind daar niet meteen beeldmateriaal van terug, jammer, was in mijn herinnering een vakkundig sprint van Lubberding.
En niet alleen jonge, onervaren renners maken die fout (remember Criquelion, Pauwels in Koksijde,...) en dan maar jammeren achteraf. Als je wil winnen moet je tegen de wind in sprinten, net zoals diegene waarvan je weet dat hij de deur zal dichtdoen.
Ik meen me ook nog zo'n sprintje te herinneren in de Tour tussen Lubberding en Bernaudeau, maar vind daar niet meteen beeldmateriaal van terug, jammer, was in mijn herinnering een vakkundig sprint van Lubberding.
Op 100 meter van de finish ofzo de hekken meer naar achteren plaatsen en eventueel zelfs een finishlijn enigszins rond te laten lopen.
Het komt elk jaar wel weer voor dat iemand en een half peleton in de hekken smakken omdat er iemand wel of niet kan fietsen.
Het komt elk jaar wel weer voor dat iemand en een half peleton in de hekken smakken omdat er iemand wel of niet kan fietsen.
-
Quarantanove
- Forum-lid
Dat was Henk Lubberding tegen Michel Laurent. Henk werd toen m.i.ten onrechte gedeklasseerd.lugosi schreef:Het blijft me verbazen hoe renners denken dat ze een sprint kunnen winnen door te proberen in een gat tegen de nadars te kruipen. Dat weet je gewoon dat dat slecht afloopt.