Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Dafke terug op de weg!

dave73nl
Forum-lid
Berichten: 480
Lid geworden op: 30 jul 2010 15:56
Locatie: Tilburg

dave73nl 02 aug 2010 01:19

Hallo mede fietsliefhebbers!

IK kijk hier al een tijdje rond en dagt laat ik me eens voorstellen en zo af en toe eens ergens op reageren. Maar wie is Dave73nl dan?

Nou dat ben ik dus degene die dit probeert leesbaar op uw beeld te toveren. Ik ben een eind 39er uit Tilburg in de bloei van zijn leven die na een pauze van bijna 20 jaar toch weer wat serrieuzer op de fiets is gestapt (wow confronterend).

De mensen die me kennen zullen waarschijnlijk denken dat afvallen mijn primaire raadgever zou zijn geweest maar ik heb daar een andere gedachtegang over ik wilde gewoon weer fitter worden. Het eerste is intussen al wel gebeurt (ben alweer onder de 100 kg met mijn 1.86) en het ander begint er ook steeds mer op te lijkenwant bijna dagelijks doe ik me ondertussen al pijniggen aan de Brabantse en Antwerpse wegen.

Dat doe ik op mijn Ridley Pegassus die ik opgebouwd heb met mijn oude Shimano Ultegra groep uit jaar ummm dat Colombiaanse klimmers nieuw waren in het peleton denk ik hahahah MAAR voor wat ik nu doe voldoet het prima, voor wat ik WIL gaat ie wel geupgrade worden met mss een nieuwe groep maar zeker betere wielen.

WAT ik wil dan? Nou volgend jaar september fit genoeg zijn om de Ventoux te beklimmen op de fiets enniet naarst Simson te komen liggen of iets in die richting. Mocht dit me lukken ook qua volhouden van trainen enzo (waarbij ik op de weg gelukkig in mijn maat een prima trainingspartner heb en in de TV een partner als ik op mijn Tacx zit) dan is mijn ultieme droom de Marmotte rijden over...2 a 3 jaar.

Eerst eens gewoon plezier blijven houden in het afzien (want ook dat lukt PRIMA zonder conditie hahahaha)

DUS ziet u iemand in een Francaise d' Jeux pakje rondrijden die niet echt gestroomlijnt is in de regio van Tilburg? Toeter en moedig me aan ik kan alle stimulans gebruiken ;o)
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!

"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe

pinag
Forum-lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 03 jul 2009 00:35

pinag 07 aug 2010 11:57

Dave, succes!
Ik hou van Triple.

dafke
Forum-lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 19 mei 2007 16:08

dafke 07 aug 2010 16:10

Niet met mijn naam gaan lopen e :p

dave73nl
Forum-lid
Berichten: 480
Lid geworden op: 30 jul 2010 15:56
Locatie: Tilburg

dave73nl 09 aug 2010 02:02

Hahahah die is echt al vergeven hoor hahaha kijk maar op www.dafke.nl :D:D:D:D
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!

"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe

dave73nl
Forum-lid
Berichten: 480
Lid geworden op: 30 jul 2010 15:56
Locatie: Tilburg

dave73nl 25 aug 2010 13:15

23 dagen later, 11 kilo lichter en 15 uur aan Tacx-en en 270 en een beetje weg kilometers verder moet ik zeggen weer helemaal gegrepen te zijn door het fietsen. Natuurlijk zijn de Tacx uren apart met zo'n mooi weer maar als de vrouw des huizes is werken heb ik de prins des huizes onder mijn hoede en die denk leuk pa dat fietsen maar dan wel zonder mij dussss Tacx...

Ik probeer om de dag me hieraan over te geven maar mijn hoofd wil eigenlijk wel elke dag, ik hou me in nog...

Mijn fiets is nog steeds mijn 'maat in het kwaad' en ik ben nu vollop in onderhandelingen om hem te gaan belonen met een tripple groep zodat hij me in de bergen straks nog beter kan gaan ondersteunen.

Het doel fitter worden is al een heel stuk gelukt, sta makkelijker op (blijf NOG liever liggen) en voel me gewoon ook fijner als ik thuis kom van een dagje (mentaal) hard werken met andere woorden ik voel me er top onder.

Het andere doel de Marmotte blijft bestaan en acht ik als wel realistisch mits ik zo door kan blijven gaan. De Ventoux is wat anders aan het worden daar ik grvraagd ben om de Alp d' HuZes mee te gaan doen en hier wel wat voor voel. Dit zou ik dan doen met 2 teruggevonden vrienden die dezelfde ambitie koesteren.

Het forum is voor mij een uitgebreide schat om mijn bijzonder gebrekkige kennis eens uit te bereiden en daar komt vast nog meer bij ind e loop der tijden...

Ik blijf het (al dan niet gevolgt) gewoon bijhouden hier.
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!

"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe

Plaats reactie