Buitenband
- Sweety2008
- Forum-lid
Hallo kent iemand de buitenband van YAN Power powered by Prorace. Ik heb nu voor oo mijn racefiets Zaffiro slik en achter YAN Power. Heb er nog nooit van gehoord weet ook niet of het wat is.
Ghost Nivolet 6LC
-
ridley orion
- Forum-lid
Nooit van gehoord zou voor schwalbe one of vredesstein senso gaan bewezen kwaliteit en op internet vaak voor leuke prijs te krijgen
- Sweety2008
- Forum-lid
Mijn fiets was voor een servicebeurt naar de FM in die zei dat een buitenband moest vervangen worden. Toen ik gister avond de fiets gebracht kreeg zat dus die o.g. band op. Ik heb voor nu Zaffiro slik en achter deze rare band. Vind dit niet kunnen en ook niet eens mooi uitzien. Ga me in ieder geval nog met de FM in verbinding zetten.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik kan hier ook totaal niks op het internet vinden. Is onbekend en daarvoor heb ik 30€ betaald.
Ghost Nivolet 6LC
-
Storm-biker
- Forum-lid
Is een goedkoop vouwbandje, als het droog is prima te gebruiken. Maar doe er niet meer dan 7 bar in en op natte wegen vind ik het helemaal niks.
Het is trouwens een YAW power band, als je daar op zoekt vind je al een stuk meer.
Het is trouwens een YAW power band, als je daar op zoekt vind je al een stuk meer.
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik heb nog eens goed gekeken en op de andere kant staat Deli tire.
Deze worden vaak voor BMX en Mtb gebruikt en je hebt gelijk ze zijn niet duur en kosten zeker geen 30€
Morgen ga ik terug naar de fietsenmaker en daar krijg ik weer een Vittoria zaffiro slik band. Dan is dit probleem gelukkig ook weer uit de wereld.
Deze worden vaak voor BMX en Mtb gebruikt en je hebt gelijk ze zijn niet duur en kosten zeker geen 30€
Morgen ga ik terug naar de fietsenmaker en daar krijg ik weer een Vittoria zaffiro slik band. Dan is dit probleem gelukkig ook weer uit de wereld.
Ghost Nivolet 6LC
Sowieso zou ik de band nooit door een fietsenmaker laten vervangen. Iedereen met een sportieve fiets zou dit zelf moeten kunnen en iedere fietsenmaker moet dat weten. Ook moet een fietsenmaker weten dat bandenkeuze afhankelijk is van persoonlijke voorkeur en dat het dus altijd in overleg met de klant moet gebeuren.
Hij zal wel gedacht hebben dat hij jou alles kan aansmeren omdat je een vrouw bent...
Hij zal wel gedacht hebben dat hij jou alles kan aansmeren omdat je een vrouw bent...
Campagnolo Ultra Dork
- Sweety2008
- Forum-lid
Storm-biker schreef:Is een goedkoop vouwbandje, als het droog is prima te gebruiken. Maar doe er niet meer dan 7 bar in en op natte wegen vind ik het helemaal niks.

Dit staat op de band die de fietsenmaker etop heeft gezet.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid

Dit is de voorband.
Ghost Nivolet 6LC
Koop gewoon een goede allround band zoals:
Vredestein Fortezza Senso All Weather
is geen hele dure band maar wel gewoon een fijne allround band die zichzelf al bewezen heeft (is de opvolger van Vredenstein Fortezza Tricomp)
neem dan een 25 mm als die probleemloos in je fiets past
Vredestein Fortezza Senso All Weather
is geen hele dure band maar wel gewoon een fijne allround band die zichzelf al bewezen heeft (is de opvolger van Vredenstein Fortezza Tricomp)
neem dan een 25 mm als die probleemloos in je fiets past