Sensa kwaliteit
Op diverse websites zie ik dat Sensa fietsen mooi afgemonteerd zijn tegen betrekkelijk lage prijzen.
Betekent het vorenstaande dat de kwaliteit van deze fietsen minder is of is gaat het hier om het betalen voor een naam bij andere fietsen?
Betekent het vorenstaande dat de kwaliteit van deze fietsen minder is of is gaat het hier om het betalen voor een naam bij andere fietsen?
-
- Forum-lid
Sensa maakt gewoon technische goede fietsen. Qua uiterlijk is het redelijk simpel. Maar voor relatief weinig geld krijg je wel een goede fiets!
- jeroenkuiper
- Forum-lid
-
- Forum-lid
volgens mij werkt/zit er maar 2 man op kantoor de rest maakt
(goede) fietsen.
(goede) fietsen.
13 in een dozijn racefiets met een goede prijs/kwaliteit verhouding, maar zo zijn er meerdere (Cube, Focus enz)
Zoals hierboven vermeld veel afschrijving bij verkoop als je dat meeneemt in je aankoop zijn andere merken interessanter
Zoals hierboven vermeld veel afschrijving bij verkoop als je dat meeneemt in je aankoop zijn andere merken interessanter
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Je koopt een fiets toch niet om 'm weer te kunnen verkopen? Als je die fiets over 5 jaar wilt verkopen is ie toch niet bijster veel meer waard, dat gaat echt geen wereld van verschil zijn met bijv een Cube.
Ik heb dit seizoen een Lombardia en ik was blij verrast met het frame. Alleen de voorvorken die ze monteren zijn zo dramatisch zwaar, maar goed dat heb ik verholpen met een EC90SL erin
Ik heb dit seizoen een Lombardia en ik was blij verrast met het frame. Alleen de voorvorken die ze monteren zijn zo dramatisch zwaar, maar goed dat heb ik verholpen met een EC90SL erin

-
- Forum-lid