Stalen frames
-
- Forum-lid
Weet er iemand of er betaalbare (nieuwe) stalen frames te koop zijn.
Ik heb een Wilier gevonden maar die is me te duur en ik ken Duell (ook geen weggevers).
Er moet toch meer zijn zou je denken.
Heb nu een oversized frame maar dat vind ik spuuglelijk.
Ik heb een Wilier gevonden maar die is me te duur en ik ken Duell (ook geen weggevers).
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
paulwindtegen schreef:Weet er iemand of er betaalbare (nieuwe) stalen frames te koop zijn.
Hoi,
Niet dat ik het antwoord op je vraag heb maar als je vraagt naar ' betaalbare (nieuwe) stalen frames' dan lijkt het me wel handig om te vermelden wat JIJ als betaalbaar aanmerkt eventueel.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Frame tot 1500 euro. Dan schroef ik er zelf wel een 105 op.
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
Heb je al in het Ervaring met staal topic gekeken? Misschien dat er daar iets wordt gesuggereerd dat aan jou wensen voldoet.
Een ander mogelijkheid is dat er ergens nog bij FM een verdwaalde overjarige stalen frame zit te wachten op verlossing. Als je je maten even doorgeeft zal er misschien iemand ergens jouw frame hebben zien staan.
Een ander mogelijkheid is dat er ergens nog bij FM een verdwaalde overjarige stalen frame zit te wachten op verlossing. Als je je maten even doorgeeft zal er misschien iemand ergens jouw frame hebben zien staan.
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."
-
- Forum-lid
Check:
Guerciotti
frame
Wmb erg mooi en binnen je budget. Andere optie is bijv. Kona.
Colnago Master X Light kan natuurlijk ook, maar ik denk dat je dat net niet red voor 1500,=
Guerciotti
frame
Wmb erg mooi en binnen je budget. Andere optie is bijv. Kona.
Colnago Master X Light kan natuurlijk ook, maar ik denk dat je dat net niet red voor 1500,=
Frits
-
- Forum-lid
Duell passion is 1475:
'Het losse Passion frame kost €1475,00 (geheel op maat) met een geëntegreerd balhoofd en speciale Deda carbonvork.'
'Het losse Passion frame kost €1475,00 (geheel op maat) met een geëntegreerd balhoofd en speciale Deda carbonvork.'
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Is dit wat? Is wel ver onder de bovengrens van je budget:D.
60 x Ventoux
Le Grimpeur schreef:Is dit wat? Is wel ver onder de bovengrens van je budget:D.
Daar staat bij "requires Italian bottom bracket", dus vraag ik mij af of je daar makkelijk de beoogde 105 op kan monteren.
Wel een prachtig klassiek frame!
- Le Grimpeur
- Forum-lid
brennie schreef:Le Grimpeur schreef:Is dit wat? Is wel ver onder de bovengrens van je budget:D.
Daar staat bij "requires Italian bottom bracket", dus vraag ik mij af of je daar makkelijk de beoogde 105 op kan monteren.
Shimano levert toch ook gewoon BB-cups met Italiaanse draad, of vergis mij nu?
60 x Ventoux
Le Grimpeur schreef:brennie schreef:Le Grimpeur schreef:Is dit wat? Is wel ver onder de bovengrens van je budget:D.
Shimano levert toch ook gewoon BB-cups met Italiaanse draad, of vergis mij nu?
Ok, het was ook een vraag, ben nm niet zo goed thuis in de techniek van het zelf opbouwen. Overigens is dit frame via die UK link veel goedkoper dan via NL site!