is mooi snel geleverd, en communicatie tijdens bestelproces ging erg goed.
Zo heb ik na de order nog via mail wat producten toe kunnen voegen, dit hebben ze gewoon rechtstreeks aan de paypal betaling kunnen toevoegen.
So far so good dus...
Producten dus snel in huis, maar had oa een 3T pro clip on aerobar besteld,
dit leek wel een maandag ochtend modelletje
Labeling zat aan de binnenkant ipv buitenkant en de buizen hadden niet dezelfde kromming. (je zou haast namaak vermoeden).



Gelijk foto's gemaakt en een klacht ingediend, nu begon de communicatie trager te worden.
Uiteindelijk een extra dag later een mailtje dat ze het vervelend vonden en een return label.
Pakketje teruggestuurd, dit is afgelopen vrijdag door ze ontvangen en sindsdien geen contact meer.
Ik heb ze gisteren nog maar een mailtje gedaan van wat de status is, want ik wil fietsen
Hebben meer mensen ervaringen met deze shop bij servicegevallen?
Moet ik gewoon wat meer geduld hebben,
of via paypal alvast een conflict starten?

