Onderschrift "Te koop aangeboden"
- robbebopper
- Forum-lid HC
Er staat nu al enkele maanden iets over een of andere Gineau. Ik meen me te herinneren dat er wat onenigheid was in topic.
Kan deze kinderachtige sneer van de voorpagina van ons forum verwijderd worden.
Er staan 35000 gebruikers te boek. Het lijkt me geen goede zaak als we om persoonlijke redenen mensen voor zo'n groot publiek te kakken zetten.
Kan deze kinderachtige sneer van de voorpagina van ons forum verwijderd worden.
Er staan 35000 gebruikers te boek. Het lijkt me geen goede zaak als we om persoonlijke redenen mensen voor zo'n groot publiek te kakken zetten.
Waar staat wat? Me confused
Als ik zoek op die naam dan vind ik de topics en kan ze me wel herinneren maar ik weet niet wat jij nu precies bedoelt robbebopper.
Als ik zoek op die naam dan vind ik de topics en kan ze me wel herinneren maar ik weet niet wat jij nu precies bedoelt robbebopper.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Een marktplaats voor wielren-achtige zaken, in de hoop dat Gineau hierdoor fijn kan slapen
Staat op het forumoverzicht onder Racefietsen, Te koop aangeboden.
Was me ook opgevallen, Robbebopper heeft wel een beetje gelijk, beetje flauw en bovendien niet nodig om alle gebruikers lastig te vallen met een dingetje tussen Gieau en een moderator.
Staat op het forumoverzicht onder Racefietsen, Te koop aangeboden.
Was me ook opgevallen, Robbebopper heeft wel een beetje gelijk, beetje flauw en bovendien niet nodig om alle gebruikers lastig te vallen met een dingetje tussen Gieau en een moderator.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Nou, als ik het het 'Te koop aangeboden' topic doorzoek op 'Gineau' dan krijg ik nul resultaten.
Robbebopper heeft het over: 'Kan deze kinderachtige sneer van de voorpagina van ons forum verwijderd worden'
Welke voorpagina? Link graag!
Robbebopper heeft het over: 'Kan deze kinderachtige sneer van de voorpagina van ons forum verwijderd worden'
Welke voorpagina? Link graag!
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
De voor voor pagina. Gewoon als je net bent ingelogd. Op het forumoverzicht dus. Daar staat een beschrijving onder ieder kopje:
Te koop aangeboden
Een marktplaats voor wielren-achtige zaken, in de hoop dat Gineau hierdoor fijn kan slapen
http://www.fiets.nl/forum/index.php
Te koop aangeboden
Was me al niet eens meer opgevallen. Moet hierdoor inderdaad ook weer aan die discussie denken. Was toen wel grappig.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ah, eindelijk begrijp ik waar het over gaat. Ja, alhoewel niet echt erg zou het Freerider sieren dat overbodige ('in de hoop dat Gineau hierdoor fijn kan slapen') weg te halen.zlyrinx schreef:De voor voor pagina. Gewoon als je net bent ingelogd. Op het forumoverzicht dus. Daar staat een beschrijving onder ieder kopje:
Te koop aangeboden
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- jeroenkuiper
- Forum-lid
-
Daniel1989
- Forum-lid
Het is er niet neergezet met de bedoeling iemand te kakken te zetten.
Het was als grap.
Het was als grap.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik zie nergens de smileyKogaflyer105 schreef:Het is er niet neergezet met de bedoeling iemand te kakken te zetten.
Het was als grap.
Ik kan aannemen dat sommige mensen dit dan op zijn minst een slechte grap vinden.
En als het er nu al even staat haal het dan toch gewoon weg.
Ik heb ondertussen al gemerkt dat wat op een forum wordt neergeschreven heel gauw anders begrepen wordt dan dat het door de schrijver bedoelt was.
En ik mag aannemen dat de moderators op dit forum dat ondertussen ook wel zullen weten.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Als je de context niet kent kan ik me voorstellen dat je denkt dat dit een sneer is. Dat was het gelukkig niet, gewoon een grapje dat Gineau ook wel kon waarderen. Ik heb toendertijd de tekst aangepast op zijn verzoek. Hij kwam terecht met de opmerking dat hier en daar de omschrijvingen van de categorieën niet helemaal goed waren. Was het grapje helemaal vergeten, en zal het direct weghalen.
-
Deleted_User
- Forum-lid