Wielstickers
Wie weet waar je goeie wielstickers kunt kopen? Na een val zijn de sticker kapot, wil graag nieuwe. Ik denk dat ik zelf wel kan plakken maar waar kan ik die stickers voor een scherpe prijs kopen?
De volgende wielstickers vind ik GAAF:
HED
Sram
FFWD
ZIPP
Dura ace
Alvast bedankt
HED
Sram
FFWD
ZIPP
Dura ace
Alvast bedankt
Wie niet start, kan niet winnen (Johan Museeuw)
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Heb jij wielen van al deze merken?Doppertje schreef:Wie weet waar je goeie wielstickers kunt kopen? Na een val zijn de sticker kapot, wil graag nieuwe. Ik denk dat ik zelf wel kan plakken maar waar kan ik die stickers voor een scherpe prijs kopen?
HED
Sram
FFWD
ZIPP
Dura ace
Alvast bedankt
Inderdaad heel Gaaf
Of ga je je No-Name wielen er proberen te laten uitzien als merkwielen met een sticker?
Dat is dan niet zo gaaf maar eerder zielig
Gewoon mijn idee hé.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik sloop, indien mogelijk, decals er altijd zo snel mogelijk af. Maakt niet uit welk merk. Vaak veel te druk. Ik weet waarmee ik rijd en dat hoef ik niet te adverteren.
Zelfs de Fox decals van mijn 29er voorvork afgehaald.
En je gaat GEEN stickers plakken op no name wielen zoals Lcsmet al aangeeft.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Haha, 1 sticker beschadigen " als smoes" , en dan heel rijtje dure merken opsommen
Probleem is deelverzamelingen ....
groep1: Je hebt een groep mensen die daadwerkelijk die stickers zien, en het merk ook daadwerkelijk herkennen en denken " leuk"
groep2:Je hebt een groep mensen die daadwerkelijk die stickers zien, en het merk ook daadwerkelijk herkennen en zien dat het sticker niet bij dat wiel hoort
Denk dat jouw doelgroep , namelijk groep 1 die niet ook bij groep 2 hoort" dermate dun gezaaid is dat je vooral jezelf belachelijk maakt, naast jezelf voor de gek houden
Probleem is deelverzamelingen ....
groep1: Je hebt een groep mensen die daadwerkelijk die stickers zien, en het merk ook daadwerkelijk herkennen en denken " leuk"
groep2:Je hebt een groep mensen die daadwerkelijk die stickers zien, en het merk ook daadwerkelijk herkennen en zien dat het sticker niet bij dat wiel hoort
Denk dat jouw doelgroep , namelijk groep 1 die niet ook bij groep 2 hoort" dermate dun gezaaid is dat je vooral jezelf belachelijk maakt, naast jezelf voor de gek houden
-
Der Schlucht
- Forum-lid
http://www.graphicshack.co.uk/cycling-- ... s-80-c.aspDoppertje schreef:Wie weet waar je goeie wielstickers kunt kopen? Na een val zijn de sticker kapot, wil graag nieuwe. Ik denk dat ik zelf wel kan plakken maar waar kan ik die stickers voor een scherpe prijs kopen?
HED
Sram
FFWD
ZIPP
Dura ace
Alvast bedankt
Heb hier zelf enige tijd geleden een setje decals gekocht voor op m'n no name China wielen, aanbrengen was geen enkel probleem en ik was erg tevreden over de kwaliteit van de decals.
+1Zorro schreef:Ik sloop, indien mogelijk, decals er altijd zo snel mogelijk af. Maakt niet uit welk merk. Vaak veel te druk. Ik weet waarmee ik rijd en dat hoef ik niet te adverteren.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Als je puur de stickers mooi vind, zou je bijvoorbeeld stickers kunnen laten maken met het merk van je fiets maar dan in de stijl en kleur van het merk wat je mooi vind. Bij de link die Der Slucht heeft geplaatst is dat geen probleem.