Shimano kabelstoppers gezocht
Binnenkort ga ik mijn Nishiki eindelijk ombouwen van commandeurschakeling naar STI, maar nu zocht ik nog een mooi setje kabelstoppers van Shimano. Via Ebay wel aan te komen, maar misschien ligt er nog ergens een setje bij iemand op de plank?

Als je twee setjes aangeboden krijgt mag je me een seintje geven...
Serieus : ik heb er een paar jaar geleden gevonden, gewoon bij een goeie ouderwetse fietsenmaker. Dus niet zo eentje met enkel maar blitze displays met blisterverpakkinkjes in de winkel (sorry : "showroom")

Serieus : ik heb er een paar jaar geleden gevonden, gewoon bij een goeie ouderwetse fietsenmaker. Dus niet zo eentje met enkel maar blitze displays met blisterverpakkinkjes in de winkel (sorry : "showroom")

EM EMX3 C SR - EM Eeklo70 SRAM 1X - EM Corsa C NR - Bianchi MegaPro Athena - Holdsworth Mistral
Ik wil niemand blij maken met een dode mus, maar ik denk nog wel een setje te hebben liggen. Meen te herinneren dat ze wel gemakkelijk breken..
Yups, ik heb nog een setje liggen. Niet zeker over de schroeven maar zeker de stoppers.H-W schreef:Binnenkort ga ik mijn Nishiki eindelijk ombouwen van commandeurschakeling naar STI, maar nu zocht ik nog een mooi setje kabelstoppers van Shimano. Via Ebay wel aan te komen, maar misschien ligt er nog ergens een setje bij iemand op de plank?
Altijd bewaard aangezien er moeilijk aan is te komen schijnt en in geval iemand ze nodig heeft.
Ik zal morgen even kijken en een foto plaatsen. Tegen verzendkosten mag je ze hebben.
edit: Even gekeken en het zijn deze:
Schroeven ook gevonden maar ik weet niet of dat de bijbehorende zijn. Lang:12mm dik:5 mm
Mocht dat niet passen dan is daar natuurlijk wel wat op te verzinnen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid HC
Zal voor de puristen wel stijlbreuk zijn maar de Campa Alu versie werkt beter en is volgens mij nog gewoon leverbaar.