Na een aantal behandeling fysio gingen de klachten niet weg soms verbeterde het iets dan weer een paar dagen slechter. Zo erg dat ik voor de kerst amper meer kon bewegen.
Weer naar de huisdokter foto laten maken met een mogelijk vermoeden van Bechterew (reuma) Op de foto zijn geen afwijkingen te zien, tussenwerven schijven prima en geen slijtage. Wel een verkeerde houding bovenin waarvoor ik nu naar cesartherapie ga (vanaf morgen)
het vreemde komt nog, met twee uurtjes op de weg fietsen heb ik daarna meer last. met twee uur zeer intensief op de MTB in het bos nagenoeg geen last.
Nu sinds drie dagen met dyclofenac begonnen voor totaal twee of drie weken om te kijken of dat helpt iig merk ik dat ik wat ontspannener zit.
Het lastige is ik weet niet goed wat te doen. Bij lage rugpijn wordt vooral geadviseerd om te blijven bewegen. ook al een keer drie weken niets gedaan aan sport, in die periode heb ik de ergste klachten gehad. Kan toeval zijn natuurlijk.
Nu weet ik dat er lastig iets te zeggen is van deze klachten maar zijn er mensen die soortgelijke dingen hebben ervaren en eventueel dingen zijn die ik nog kan proberen.