Hallo Wielrenliefhebbers,
Het ging al jaren zo, van kleins af aan. Op vakantie en radio 1 erop in Nederland en in het buitenland aangekomen de wereldontvanger Radio 1 Tour de France, met legendarische verslaggeving van bijvoorbeeld Jacques Chapel of Gio Lippens.
Dan lig je daar op het strand in Italie of Frankrijk, de wereldontvanger naast je op de handdoek en maar luisteren naar de verslaggever, nieuwsoverzichten en dan weer die schitterende Tour de France tune.
Maar helaas... sinds enkele jaren is dit verledentijd op de wereldontvanger. Eigenlijk zou ik wel een actie willen opzetten om Tour de France weer in de ether de knallen zodat wij als liefhebben de Tour de France weer in het buitenland kunnen volgen.
Tour de France wereldontvanger!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vanaf 15-12-2015 zijn dataroamingkosten verboden binnen Europa, dus kun je alles via je mobiel bekijken en beluisteren. Wie heeft er dan nog een wereldontvanger nodig? Voor die anderhalve luisteraar gaan ze geen heel circus meer optuigen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik bedoel ook de anderhalve luisteraar die straks niet via mobiel netwerk zal luisteren/kijken.Carrera87 schreef:anderhalve luisteraarinternationale chauffeurs, vakantiegangers etc. Volgens mij onderschat jij het wat. Maar een goed bericht inderdaad van die dataroaming.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Goed lezen: dataroamingkosten straks eraf, dus gewoon in heel europa 3/4G te pakken zonder belachelijke kosten. Waarom dan nog een wereldomroep optuigen? En sowiso is er geen autoradio meer met korte golf volgens mij.
Times are changin'..... (en dat is ook nooit anders geweest)
Times are changin'..... (en dat is ook nooit anders geweest)