AssurAce stopt met verzekering - welke verzekering nu nemen?
Hallo,
Ik verneem zojuist van de firma Geert Assurantiën dat zij stoppen met de AssurAce Fietsverzekering. Een tijdje terug hebben ze alle klanten een brief gestuurd, maar omdat ik net verhuisd ben heb ik die nooit gehad. Handige info voor iedereen die die brief wellicht ook over het hoofd heeft gezien.
Alle polissen worden per vervaldatum stopgezet. Het advies is om over te stappen naar De Europeesche, maar die is wel duurder. Ik zou van 89 naar 128 Euro per jaar gaan. Als extra zit er dan wel een diefstalverzekering bij, dus de meerprijs is daarmee voor mij gerechtvaardigd.
Maar nu AssurAce stopt wil ik graag even alle aanbieders vergelijken. Ik lees veel over de NTFU verzekering, maar ik ben geen lid van een club. Hoe gaat dat in z'n werk, moet ik verplicht bij een club zitten om hier een verzekering te kunnen afsluiten.
Zijn er andere goede fietsverzekeringen?
Ik verneem zojuist van de firma Geert Assurantiën dat zij stoppen met de AssurAce Fietsverzekering. Een tijdje terug hebben ze alle klanten een brief gestuurd, maar omdat ik net verhuisd ben heb ik die nooit gehad. Handige info voor iedereen die die brief wellicht ook over het hoofd heeft gezien.
Alle polissen worden per vervaldatum stopgezet. Het advies is om over te stappen naar De Europeesche, maar die is wel duurder. Ik zou van 89 naar 128 Euro per jaar gaan. Als extra zit er dan wel een diefstalverzekering bij, dus de meerprijs is daarmee voor mij gerechtvaardigd.
Maar nu AssurAce stopt wil ik graag even alle aanbieders vergelijken. Ik lees veel over de NTFU verzekering, maar ik ben geen lid van een club. Hoe gaat dat in z'n werk, moet ik verplicht bij een club zitten om hier een verzekering te kunnen afsluiten.
Zijn er andere goede fietsverzekeringen?
Ik pak ze wel weer in de afdaling 
-
soloistcarbon
- Forum-lid
dat is ook nieuw voor mij, zal mijn verzekering ook es gaan nabellen dan !
is er een reden oid opgegeven?
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!
soloistcarbon schreef:dat is ook nieuw voor mij, zal mijn verzekering ook es gaan nabellen dan !
Yep, de verzekering was voor hun niet meer rendabel aldus de dame die ik aan de lijn had.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 
Oeps!! Dit is ook nieuw voor mij, heb hierover (nog) geen bericht gehad. Ik heb (had) mijn fiets verzekerd voor 3 jaar waarvan nu 1,5 jaar voorbij zijn, betekend dit nu dat ik dan niet meer verzekerd ben, of loopt de polis nog gewoon door tot einde van de looptijd?
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
Herera schreef: Oeps!! Dit is ook nieuw voor mij, heb hierover (nog) geen bericht gehad. Ik heb (had) mijn fiets verzekerd voor 3 jaar waarvan nu 1,5 jaar voorbij zijn, betekend dit nu dat ik dan niet meer verzekerd ben, of loopt de polis nog gewoon door tot einde van de looptijd?
marsman schreef:Alle polissen worden per vervaldatum stopgezet.
Het antwoord staat in de eerste post
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Was te snel... heb ook even meteen gebeld.
Mensen die de fiets voor 3 jaar of langer hebben verzekerd ontvangen dus later een brief hierover. In mijn geval loopt deze gewoon door tot 31-01- 2012

Mensen die de fiets voor 3 jaar of langer hebben verzekerd ontvangen dus later een brief hierover. In mijn geval loopt deze gewoon door tot 31-01- 2012
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
-
klaas-kippegaas
- Forum-lid
tering, lezen blijft lastig..............
-
eelcoz
Zoals mrcoffee ook al aangaf richting iemand anders, het antwoord staat in de openingspost.rikk schreef: Heb drie weken geleden mijn fiets voor drie jaar verzekerd,volgens mij kunnen zij dit niet zonder tegenbericht en terugstorting van resterende premie eenzijdig opzeggen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
uninvitedguest
- Forum-lid
Wanneer je geen lid bent of wilt worden van een fietsvereniging, kun je de NTFU verzekering individueel afsluiten via Velosport, zie hun website http://www.velosport.nl
Doe alles wat je doet met hart en ziel.