Blijkbaar heb ik de regels overtreden, want de advertentie die ik vanmiddag heb aangepast , is (waarschijnlijk) door 1 van de beheerders verwijderd.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij uit te leggen wat ik verkeerd heb gedaan, want ikzelf heb geen flauw idee van wat ik heb mispeuterd.
Alvast bedankt voor het begrip en de ondersteuning
ddetaey
Verwijderde advertentie
Ik neem aan dat je het topic belangrijk, lees dit eerst bovenaan de verkoop sectie hebt gelezen? Staat het antwoord op je vraag daar niet in?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
Deleted_User
- Forum-lid
Dan weet ik het ook niet, ben geen beheerder
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Je mag maar 1 verkooptopic hebben.ddetaey schreef:Blijkbaar heb ik de regels overtreden, want de advertentie die ik vanmiddag heb aangepast , is (waarschijnlijk) door 1 van de beheerders verwijderd.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij uit te leggen wat ik verkeerd heb gedaan, want ikzelf heb geen flauw idee van wat ik heb mispeuterd.
Alvast bedankt voor het begrip en de ondersteuning
ddetaey
Zou dat een reden kunnen zijn?
Ik heb het enkel dagen geleden voorgehad, regel even over het hoofd gezien, maakte een 2e verkooptopic aan en bijna direct waren ze beide verwijderd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Dat had ik laatst ookLcsmet schreef:Je mag maar 1 verkooptopic hebben.
Zou dat een reden kunnen zijn?
Ik heb het enkel dagen geleden voorgehad, regel even over het hoofd gezien, maakte een 2e verkooptopic aan en bijna direct waren ze beide verwijderd.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/