Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Topic verwijderd
Modbreak Het is de bedoeling dat forumleden hier op basis van o.m. het post verleden van leden die iets te koop aanbieden, kunnen inschatten of een aanschaf de moeite waard kan zijn. Dat is hier duidelijk niet mogelijk. Einde topic dus.
Verrek, da's mijn oude fiets
.....maar om nu te zeggen dat tie bijna niet gebruikt is? Wel (door mij in elk geval) goed verzorgd maar volgens mij is 650 euro errug veel geld voor zoiets, nietwaar?

Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
waarom is dit in strijd met eerlijk handelen? Ik zie in de regels niets staan waarom het niet is toegelaten. Maak me aub wijzer.
De eigenaar heeft de fiets zelf laten opbouwen door fietsmaker in het zuiden hier en dus niet tweedehands gekocht.
Nogmaals de fiets is in nieuwstaat en wat let je om een bod erop te doen?
De eigenaar heeft de fiets zelf laten opbouwen door fietsmaker in het zuiden hier en dus niet tweedehands gekocht.
-
- Forum-lid
Het is toch dacht ik niet aan ons om de redelijkheid van de (vraag-)prijzen vast te stellen? Aan de respons merkt de verkoper wel of hij de juiste prijzen hanteert. Hier wordt meen ik ook iets over gezegd in de verkoopregels. En nu we er toch zijn: handelen in strijd met de regels? Het pleit i.i.g. voor T.S. dat hij meldt dat het niet zijn spullen zijn, dus van een bewuste "overtreding" is m.i. geen sprake. Daarbij, dit is toch ook oncontroleerbaar?
Omdat dit bedoeld is voor forumleden die iets te koop aan willen bieden. Aangezien er en email adres bij staat dat niet van een forumlid is vind ik dit over het randje.Dagmar schreef:waarom is dit in strijd met eerlijk handelen? Ik zie in de regels niets staan waarom het niet is toegelaten. Maak me aub wijzer.
Dat forumleden dingen voor anderen verkopen valt niet te controleren maar op deze wijze is moeite die je moet nemen voor een vriend, bekende, collega, familielid of vage kennis wel erg klein. Dan kun je net zo goed iedereen hier laten adverteren.
Maar uiteindelijk ga ik hier niet over maar de moderators.
Campagnolo Ultra Dork