Is dit 'echt' of 'nep'? (Assos shirt)
http://link.marktplaats.nl/810602109
Ik kwam deze tegen op Marktplaats en vroeg me af of iemand weet of dit echt is of nep? Ik kwam kort geleden een Assos shirt tegen wat nep was vandaar de vraag. Ik heb al aardig rond gegoogled, maar kwam deze met de specifieke Phonak opdruk nergens tegen.
Ik hoop dat iemand het weet.
Ik kwam deze tegen op Marktplaats en vroeg me af of iemand weet of dit echt is of nep? Ik kwam kort geleden een Assos shirt tegen wat nep was vandaar de vraag. Ik heb al aardig rond gegoogled, maar kwam deze met de specifieke Phonak opdruk nergens tegen.
Ik hoop dat iemand het weet.
Knap dat jij ook een pasvorm zietloos schreef:Dit is nep. Te zien aan de zeer slechte pasvorm en de stof. Ik heb even doorgeklikt en gezien dat hij nog meer replicashirtjes verkocht. Dan weet je het wel.

Het is niet erg goed te zien maar er lijkt een assos rits in te zitten en een label van assos.
Ik ken het shirt niet goed genoeg om het te kunnen beoordelen.
Trappe doe je met je benen.
Ik durf ze ook niet direct te bestempelen als namaak. Zelf aardig wat replicas in handen gehad en daarbij was het wel duidelijk.
Ze zijn anders vrij goed, labels en ritsen zijn meestal de verraders. Het Castelli shirt lijkt mij qua stof origineel, bij de overige is de stof wat minder duidelijk.
Dat de pasvorm minder is lijkt mij mede te komen door de grote maat.
Ze zijn anders vrij goed, labels en ritsen zijn meestal de verraders. Het Castelli shirt lijkt mij qua stof origineel, bij de overige is de stof wat minder duidelijk.
Dat de pasvorm minder is lijkt mij mede te komen door de grote maat.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
En wil je rondrijden in een Team Phonak jersey ?
Rust toch wel enige smet op deze ploeg....

-
- Forum-lid HC
Dat is is meestal net het eerste wat ze namakenDe Chinese kopies maken normaal gezien niet de labels van het merk na en de details in de kraag.

-
- Forum-lid
Alex Slok schreef:LOLWiliertoerist schreef:En wil je rondrijden in een Team Phonak jersey ?
Of een oud US Postal shirt?!

Ik heb diverse namaakshirtjes in mijn hand gehad waar dit allen niet het geval was. Bij voetbalshirtjes is dit een ander verhaal.ericpeters schreef:Dat is is meestal net het eerste wat ze namakenDe Chinese kopies maken normaal gezien niet de labels van het merk na en de details in de kraag.