Wielen keuze Paris Roubaix - RVV
Hoi,
Ik dacht na lang meelezen zelf eens de hulp in te roepen van jullie.
Welke wielen zouden jullie aanraden om deze ritten te rijden?
Ik heb de keuze tussen Neutron, Fulcrum 4 cx en FFWD 4R.
De laatste 2 jaar koos ik voor de Neutrons omdat dat ook men enigste wielset was, maar
nu heb ik de keuze en ben ik in twijfel welke te kiezen.
Iemand een voorstel?
Ik dacht na lang meelezen zelf eens de hulp in te roepen van jullie.
Welke wielen zouden jullie aanraden om deze ritten te rijden?
Ik heb de keuze tussen Neutron, Fulcrum 4 cx en FFWD 4R.
De laatste 2 jaar koos ik voor de Neutrons omdat dat ook men enigste wielset was, maar
nu heb ik de keuze en ben ik in twijfel welke te kiezen.
Iemand een voorstel?
-
materialist
- Forum-lid
De pro''s rijden meestal op Ambrosio Nemesis of op mavic open pro, meestal met andere stickers
Neutron's en alle campa en fulcrum wielen hebben een kleine binnen diameter, (14mm?) 25mm past, weet ik uit ervaring gaat maar ik vraag me af of een 28mm past
Neutron's en alle campa en fulcrum wielen hebben een kleine binnen diameter, (14mm?) 25mm past, weet ik uit ervaring gaat maar ik vraag me af of een 28mm past
- de zwarten
- Forum-lid HC
De pro's rijden met tubewielen (en meer en meer full-carbon, halfhoog), de topicstarter wellicht met draadbanden. Ik zou voor neutron met minimaal 25mm (en liever 27-28mm) gaan.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®Tot een paar jaar geleden wel. Inmiddels zijn ze erachter dat in koersen als Roubaix of Vlaanderen, die vaak in lange groeps- of solovluchten worden beslist, het aerovoordeel van een hoog carbon setje toch niet te versmaden is....materialist schreef:De pro''s rijden meestal op Ambrosio Nemesis of op mavic open pro, meestal met andere stickers
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"