openfietsmap i.c.m. edge810
Ik heb een edge 810 die ik gebruik met de openfietsmap. In de edge810 kun je aangeven welke wegen je wil vermijden, echter in de openfietsmap komt dat dan overeen met een ander type. Bijvoorbeeld autowegen in edge komt overeen met verhard fietspad in de openfietsmap. Weet iemand de vertaling te maken voor de andere type wegen in de edge810 (tolwegen, onverhard, veerboot, nauwe paden, snelwegen, autowegen, carpoolstroken)? Of weet iemand waar ik deze info kan vinden?
Ik ben ook benieuwd naar de exacte één op één mapping.erwink schreef:Ik heb een edge 810 die ik gebruik met de openfietsmap. In de edge810 kun je aangeven welke wegen je wil vermijden, echter in de openfietsmap komt dat dan overeen met een ander type. Bijvoorbeeld autowegen in edge komt overeen met verhard fietspad in de openfietsmap. Weet iemand de vertaling te maken voor de andere type wegen in de edge810 (tolwegen, onverhard, veerboot, nauwe paden, snelwegen, autowegen, carpoolstroken)? Of weet iemand waar ik deze info kan vinden?
Zelf gebruik ik het volgende profiel met de OFM kaarten in zowel Basecamp als mijn Garmin Edge (800) en kan hiermee probleemloos routes plannen en fietsen met routeaanwijzingen:
http://www.openfietsmap.nl/tips-tricks/basecamp-nl