Zijn deze ook geschikt voor de wat zwaardere rijders?

Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
scottpch schreef:Misschien heeft je FM last van muggen onderweg?
Een zoemend of zoevend geluid hoor je juist bij hoge wielen op een hogere snelheid (40+), misschien bedoeld hij dat.
Carbon met alu of volledig carbon maakt dan niet veel uit voor het geluid.
Peet68 schreef:In de nieuwe "Fiets" van deze maand, zijn ze samen met verschillende andere velgen getest. Ze komen er heel goed uit en zijn zelfs de stijfste velgen van de geteste reeks. Volledig bombproof.
Één opmerking was dat de laklaag snel beschadigd geraakt. Hierdoor gaat de looks wel snel achteruit , was het oordeel.
Heeft hier iemand ervaring mee?
Wat is jullie oordeel over de afwerkingsgraad?
laklaag ziet er nog prima uit!!!Arno357 schreef:Ik heb de Shimano dura-ace 9000 c35 , en die zou dezelfde velg hebben, prima afwerkingsgraad, laaklaag ziet er nog prima uit, ik heb alleen pas 450 km ermee gefietst ( ik heb ze pas 10 dagen)
Wat is bombproof?als ik vragen mag.Peet68 schreef:In de nieuwe "Fiets" van deze maand, zijn ze samen met verschillende andere velgen getest. Ze komen er heel goed uit en zijn zelfs de stijfste velgen van de geteste reeks. Volledig bombproof.
Één opmerking was dat de laklaag snel beschadigd geraakt. Hierdoor gaat de looks wel snel achteruit , was het oordeel.
Heeft hier iemand ervaring mee?
Wat is jullie oordeel over de afwerkingsgraad?