Zonder weer een discussie te starten over de voors en tegens van een massale toertocht als deze - die kennen we inmiddels allemaal wel en ik respecteer ieders mening daarover - ik ben er blij mee

Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
voor de 125 moet dit wel lukken, zal alleen op de Cauberg misschien wat zwaar zijn, maar als je een 34 hebt liggen... kan dit verstandig zijn!papa0806 schreef:Ik ben ingeloot voor de 125km , mijn eerste tourtocht. Mocht er iemand tips hebben voor de voorbereiding hoor ik ze graag. Alvast een vraag, ik rijd op het moment met 50-39, kan ik hier mee de AGR rijden of is het verstandiger om mijn 34 terug te zetten? Ik heb niet echt bergervaring en rijd vooral op het vlakke.
Ik zou zeker de 34 er op zetten.papa0806 schreef:Ik ben ingeloot voor de 125km , mijn eerste tourtocht. Mocht er iemand tips hebben voor de voorbereiding hoor ik ze graag. Alvast een vraag, ik rijd op het moment met 50-39, kan ik hier mee de AGR rijden of is het verstandiger om mijn 34 terug te zetten? Ik heb niet echt bergervaring en rijd vooral op het vlakke.