Mijn nieuwe fiets.
Sinds woensdag 4 mei de eigenaar van een tweedehands Scatto Black Hawk.
Volledig carbon, Ultegra groep en Mavic Aksium wielen. Ben er super tevreden over, wat een verschil met mn vorige Hicker(volledig alu en Campa Xenon). Ondertussen de spd's vervangen door Look Keo Classic, wegens last van het kleine plaatje, er staat nu ook een fietscomputer op (Sigma 1200plus, draadloos).
Volledig carbon, Ultegra groep en Mavic Aksium wielen. Ben er super tevreden over, wat een verschil met mn vorige Hicker(volledig alu en Campa Xenon). Ondertussen de spd's vervangen door Look Keo Classic, wegens last van het kleine plaatje, er staat nu ook een fietscomputer op (Sigma 1200plus, draadloos).
-
uninvitedguest
- Forum-lid
Ken het merk niet, maar vind het een mooie fiets. Veel veilige kms gewenst.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Ik ken het merk ook niet, maar dat is toch wel een hele mooie fiets. Het is niet goed te zien op een foto, maar het lijkt ook nog een fiets in hele goede staat te zijn ook. Veel fietsplezier toegewenst met je nieuwe aanwinst.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Prima 'fietsje' zo te zien! En helemaal prima dat je het verschil met je vorige fiets ook duidelijk merkt. Veel plezier er verder mee!
60 x Ventoux
't is net een bianchi qua spuitwerk. Ziet er goed uit.
Ondertussen al mede Black Hawk eigenaren gespot, maar nog nooit in dit spuitwerk, ook niet op het internet. Blijkbaar kon je de kleuren, net zoals Ridley, zelf kiezen. Dat wist de 1e eigenaar me te vertellen. Het groen achtige past wel niet perfect bij de teamkleuren(Sportivo), maar dat kan mij niets schelen 
Nog een foto hier is het "boogje" beter te zien. Waarschijnlijk meer show dan aerodynamica, maar ach...[img=http://img217.imageshack.us/img217/1166/dsc01403f.jpg]