Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

afdichtrubber Garmin edge 705

rienhair
Forum-lid

rienhair 07 sep 2010 15:02

de rubberen plug van mijn 705 van mijn mini-USB-poort op mijn Edge is afgescheurd en daardoor kwijtgeraakt. Er zit weliswaar nog garantie op maar dan moet ik hem opsturen en ben ik hem een maand kwijt. Toen ik hem kreeg was het al kapot. Weet iemand waar ik dat kan bestellen want op heel internet kan ik niets vinden.

bvd Rien

whocares
Forum-lid

whocares 07 sep 2010 19:08

rienhair schreef:de rubberen plug van mijn 705 van mijn mini-USB-poort op mijn Edge is afgescheurd en daardoor kwijtgeraakt. Er zit weliswaar nog garantie op maar dan moet ik hem opsturen en ben ik hem een maand kwijt. Toen ik hem kreeg was het al kapot. Weet iemand waar ik dat kan bestellen want op heel internet kan ik niets vinden.

bvd Rien

Ik fiets al 1,5 jaar zonder dat rubbertje . Destijds op 2 plaatsen , Futurumshop en Garmin.nl gevraagd of ze zo'n rubbertje hadden en dit op konden sturen . Uiteindelijk een email gekregen met een nummer waaronder ik hem moest opsturen .
Als het droog weer is geen probleem zonder rubbertje . Anders plak ik er altijd wat plakband over de uitgang . Ook bij lichte regen nog geen probleem gehad met vocht/water .
Ik ben mijn rubbertje verloren . Is deze niet los te verkrijgen ?? Het kan immers altijd gebeuren dat deze in de loopt der tijd niet meer goed vast zit aan het apparaat en dus per ongeluk verloren geraakt zonder dat je bij het verliezen er erg in hebt.

citeer 12 mei 2009 16:04

Via het onderstaande verhaal kunt u het toestel naar ons toezenden, wij gaan voor u een nieuwe rubbertje plaatsen.

Voor reparaties maken wij gebruik van een (RMA) systeem. Met dit RMA (Retour Materiaal Aanvraag) systeem kunnen wij uw reparatie sneller afhandelen en tevens kunt u altijd de status van uw reparatie volgen via onze nieuwe website http://www.sailtron-online.nl.

Om gebruik te kunnen maken van ons nieuwe systeem dient u te beschikken over een loginnaam en een wachtwoord zodat u op http://www.sailtron-online.nl kunt inloggen en een RMA nummer kunt aanvragen. Als particulier kunt u zichzelf registeren op de site. U ontvangt eerst nog een email op het door u opgegeven emailadres waarmee u uw inschrijving moet bevestigen. Voordat u dit gedaan heeft, kunt u niet inloggen op de site. Let op: zowel de gebruikersnaam alsmede wachtwoord zijn "case-sensitive", dus er wordt onderscheid gemaakt tussen hoofd- en kleine letters.

Nadat een RMA nummer automatisch is toegewezen aan het door u aangemelde apparaat, voegt u dit nummer (of het uitgeprinte RMA formulier van onze website) bij uw apparaat en stuurt u het op naar onze reparatieafdeling:

Sailtron B.V. / Garmin Nederland
T.a.v. reparatie afdeling
Voorveste 7
3992 DC HOUTEN

Vergeet niet een kopie van de aankoopbon, eventuele registratiecodes, roepletters, MMSI nummer etc etc mee te sturen om er zeker van te zijn dat de reparatie geen onnodige vertragingen oploopt. Voor Garmin apparatuur met kaartmateriaal dient de gele kaart met registratiecode te worden bijgevoegd!

Eventueel reeds per telefoon of per email besproken details respectievelijk invoeren tijdens het aanmaken van de RMA of uitprinten en bijvoegen. Via onze website http://www.sailtron-online.nl kunt u vervolgens de status van uw reparatie volgen, van moment van binnenkomst t/m het moment van bezorging weer op uw adres. Graag willen wij u verzoeken om vanaf heden gebruik te maken van ons RMA systeem zodat wij uw reparatie sneller kunnen afhandelen, en u de actuele status van uw reparatie 24 uur per dag kunt volgen. Mocht u onverhoopt nog vragen hebben, dan vind u een uitgebreide uitleg van ons RMA systeem in deze bijlage. U kunt uiteraard ook altijd contact opnemen met onze reparatie afdeling door te bellen naar 030-2840850 en vervolgens optie 3 te kiezen.

met vriendelijke groet,

het Garmin (Nederland) team
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

basko
Forum-lid

basko 07 sep 2010 23:13

bij www.navicar.nl heb ik laatst een nieuw klepje voor de sd card en een rubbertje voor de joystick (.... van de edge ja) besteld, je zou daar eens kunnen informeren, zeer hulpvaardige lui en ik geef je een goede kans!

rienhair
Forum-lid

rienhair 09 sep 2010 14:28

Na de berichtgeving van garmin Nederland team heb ik contact gehad met hun. Binnen 1 dag had ik (zelfs kosteloos) een nieuw rubbertje in huis.
Geweldige service vind ik dat.

chorusrijder
Forum-lid

chorusrijder 10 sep 2010 01:15

Ik heb het zelf ook gehad.
Heb de Edge in Engeland gekocht, daar dus mijn e-mail naar gestuurd met serienummer etc.
Binnen een dag e-mail terug dat het afdichtrubbertije gratis werd toegestuurd.
Prima service van Garmin!!!
steel is real !!!

stillekracht
Forum-lid

stillekracht 10 sep 2010 08:53

Dit is de eerste keer dat ik positieve berichten lees over de service van Garmin.

oawinkel
Forum-lid

oawinkel 30 mar 2011 15:31

Hier ook vergelijkbare ervaring. Goede service van Garmin dus.

aristos
Forum-lid

aristos 30 mar 2011 17:01

Hé klinkt goed. Mijn rubbertje is ook kapot, maar (nog) niet kwijt. Krijg je een los rubbertje die je weer vast kan maken. Of blijft het een los rubbertje?
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05

Plaats reactie