Na het lezen van allerlei posts over verzekeringen (via zoekfunctie) open ik toch maar een nieuw topic. De meeste posts zijn namelijk wat gedateerd.
Daarnaast werd AssurAce veel aangeraden maar deze blijkt de fietsverzekering niet meer aan te bieden. Ik ben op zoek naar een andere goede aanbieder. Iemand goede ervaringen?
Ik ben op zoek naar een verzekeraar die uitkeert bij schade door een ongeval en diefstal (ook buitenland, Europa). Ik heb al begrepen dat diefstal uit de garage onder inboedel valt.
Ik was eigenlijk direct naar de site van de ANWB gegaan waar ik geloof ik zo'n 150 euro betaal (fiets van 1400,-). Ik weet alleen niet of dit de totale kosten zijn of dat dit per jaar is (looptijd 3 jaar), staat niet duidelijk op de site. Iemand een idee?
(Race) Fietsverzekering
Vind het nogal onzin wéér een topic te openen omdat bijv in dit topic al heel goede adviezen worden gegeven.
Sommige inboedelverzekeringen hebben restricties wat betreft de hoogte van de uitkering waar het gaat om braak in schuren, garages, bergingen. (bijv maximaal 300 euro) Kijk altijd zorgvuldig de polisvoorwaarden na wat precies van toepassing is.
Sommige inboedelverzekeringen hebben restricties wat betreft de hoogte van de uitkering waar het gaat om braak in schuren, garages, bergingen. (bijv maximaal 300 euro) Kijk altijd zorgvuldig de polisvoorwaarden na wat precies van toepassing is.
Swoosh schreef:Vind het nogal onzin wéér een topic te openen omdat bijv in dit topic al heel goede adviezen worden gegeven.
Waarom wordt IEDER topic dat wordt geopend afgekraakt als "bestaat al".
Dan kunnen we net zo goed dit forum stoppen en er een Wikipedia van maken, want alle informatie is al eens besproken. Things change, dus een nieuwe discussie kan goed zijn omdat informatie van enkele maanden geleden snel niet meer relevant is.
Een renner leeft niet in het echte leven. Dat leven komt pas na de fiets.
Jules_msk schreef:Swoosh schreef:Vind het nogal onzin wéér een topic te openen omdat bijv in dit topic al heel goede adviezen worden gegeven.
Waarom wordt IEDER topic dat wordt geopend afgekraakt als "bestaat al".
Dan kunnen we net zo goed dit forum stoppen en er een Wikipedia van maken, want alle informatie is al eens besproken. Things change, dus een nieuwe discussie kan goed zijn omdat informatie van enkele maanden geleden snel niet meer relevant is.
jaja
Het is helemaal niet zo dat ieder topic word afgekraakt. Dát is gewoon onzin. Ook is het onzin om 6 topics te hebben over exact hetzelfde onderwerp. Zeer recentelijk zijn er tegelijkertijd tenminste zeker 2 verschillende topics actief geweest over verzekeringen. Gewoon relevante informatie. Een volgend topic openen betekent dat de informatie alleen maar nog meer verspreid raakt en onwetenden opnieuw dingen gaan schrijven die al tig keer zijn beschreven. Op z'n zachts gezegd erg onhandig en weinig efficient . . .
Je moet de dingen in het juiste perspectief zien.
Het is schering en inslag dat men maar lukraak topics opent en verder niet nadenkt over de consequenties daarvan. De discussie in dit topic is helemaal niet nieuw of anders dan die topics die al bestaan. Hou de informatie die bij elkaar hoort bij elkaar. Zo krijg je zoveel mogelijk volledige informatie en hoef je niets belangrijks te missen. Heb je daarentegen een nieuw onderwerp helemaal prima natuurlijk.
Lieke schreef:Na het lezen van allerlei posts over verzekeringen (via zoekfunctie) open ik toch maar een nieuw topic. De meeste posts zijn namelijk wat gedateerd.
Daarnaast werd AssurAce veel aangeraden maar deze blijkt de fietsverzekering niet meer aan te bieden. Ik ben op zoek naar een andere goede aanbieder. Iemand goede ervaringen?
Ik ben op zoek naar een verzekeraar die uitkeert bij schade door een ongeval en diefstal (ook buitenland, Europa). Ik heb al begrepen dat diefstal uit de garage onder inboedel valt.
Ik was eigenlijk direct naar de site van de ANWB gegaan waar ik geloof ik zo'n 150 euro betaal (fiets van 1400,-). Ik weet alleen niet of dit de totale kosten zijn of dat dit per jaar is (looptijd 3 jaar), staat niet duidelijk op de site. Iemand een idee?
Dag Lieke,
Ik had een verzekering bij Assurace en in de brief met daarin de opzegging vanuit Assurace werd verwezen naar De Europeesche Verzekeringen. Daar kun je een verzekering incl. diefstal afsluiten, ook voor het buitenland. Via deze deeplink kun je alles nakijken: http://www.europeesche.nl/verzekeringen ... rzekering/.
Diefstalverzekering vind ik vreselijk duur. Diefstal uit een schuur of garage is overigens niet altijd opgenomen in de opstal. Dat zou je eigenlijk even moeten checken voordat je een nieuwe afsluit. Ik ben uiteindelijk terechtgekomen bij de NTFU en heb de diefstalverzekering laten zitten.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 

- amclassic-fan
- Forum-lid HC