Help! Poes vies door fiets!
Toen mijn racefiets net op de gang stond heeft Ard, 1 van onze katten, mijn ketting van iets te dichtbij bekeken en nu heeft 'ie kettingsmeer op z'n snuitje. Iemand tips? Ik heb al een lauw washandje geprobeerd maar dat schoot niet zo op.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid
Ik ben nogal visueel ingesteld als je begrijpt wat ik bedoel. 

Aawww
Ik heb al heel wat vreemde topics gezien maar dit slaat alles, arme kat. Gaat je kat erg spartelen als je hem vasthoudt en gewoon zijn snoet schoonveegt met een doekje? Zoveel mogelijk weghalen zodat hij het niet met wassen binnen krijgt denk ik. Verder kan het denk ik niet heel veel kwaad behalve dat het vies is voor hem.

Veni. Vidi. Fietsie.
Ik moest de titel eerst even twee keer lezen
He?
Met de huidige zwart/witte nooit een probleem maar voorheen had ik een compleet witte met eens een grote zwarte streep op haar rug.
Het ligt er natuurlijk aan wat je smeermiddel was. Wax is water oplosbaar maar als het Wet Lube was dan zou wasbezine oid moeten gebruiken hetgeen niet goed is en ja kat natuurlijk nooit zal accepteren gezien de geur.
Heb je geen bio ontvetter staan? Is redelijk geurloos en zou het moeten doen.

Met de huidige zwart/witte nooit een probleem maar voorheen had ik een compleet witte met eens een grote zwarte streep op haar rug.
Het ligt er natuurlijk aan wat je smeermiddel was. Wax is water oplosbaar maar als het Wet Lube was dan zou wasbezine oid moeten gebruiken hetgeen niet goed is en ja kat natuurlijk nooit zal accepteren gezien de geur.
Heb je geen bio ontvetter staan? Is redelijk geurloos en zou het moeten doen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Dreft? Puur op een doekje?
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Tygo, onze brit met erg veel karakterzorroi schreef:en je kat natuurlijk nooit zal accepteren gezien de geur.

Wanneer het ergste eraf is, slijt de rest idd vanzelf wel. De kat zal er alles aan doen het zelf zo snel mogelijk schoon te krijgen.
-
- Forum-lid
Ik zou alle irritatie en irriterende stoffen vermijden, doet meer kwaad dan goed.
Bel desnoods even je dierenarts voor advies, misschien komt die met een simpel huismiddeltje . . . weet je in ieder geval wat je wel en niet moet doen.
Bel desnoods even je dierenarts voor advies, misschien komt die met een simpel huismiddeltje . . . weet je in ieder geval wat je wel en niet moet doen.
- jeroenkuiper
- Forum-lid