Journalist Karel Verdonschot (55) verongelukt bij WK
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Laatst gewijzigd door Livio Livius op 26 aug 2013 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
What makes the boat go faster?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een wedstrijd op een niet afgesloten parcours?????????????????????Het parcours bij St. Johann in Tirol was tijdens de wedstrijd niet afgesloten. De renners werden begeleid door een politieauto. Volgens de politie reden de wielrenners op het moment van het ongeluk op de linker weghelft.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Cyclo's worden meestal ook op een niet afgesloten parcours gehouden, en daar wordt voorin ook gewoon gekoerst. Dus wat dat betreft....lcsmt schreef:Een wedstrijd op een niet afgesloten parcours?????????????????????Het parcours bij St. Johann in Tirol was tijdens de wedstrijd niet afgesloten. De renners werden begeleid door een politieauto. Volgens de politie reden de wielrenners op het moment van het ongeluk op de linker weghelft.
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Verschrikkelijk!
Dieptriest maar ja, wedstrijd op een niet-afgesloten parcours.... da's vragen om problemen.
-
marcvmegroot
- Forum-lid
Krijg altijd weer koude rillingen als ik zulke berichten lees.
Foto's geven ook duidelijk te zien wat voor een impact het geweest is.
Heel erg triest weer.
Marc
Foto's geven ook duidelijk te zien wat voor een impact het geweest is.
Heel erg triest weer.
Marc
people are strange when you\'re a stranger
Ik hoorde het in de auto op de radio. Een WK op een niet afgesloten parcours..... Nobrainer. Ik heb al moeite met cyclo's over de openbare weg.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
elefantino
- Forum-lid
Inderdaad, cyclo's op de openbare weg vind ik al vrij bizar maar een wedstrijd...mrcoffee schreef:Ik hoorde het in de auto op de radio. Een WK op een niet afgesloten parcours..... Nobrainer. Ik heb al moeite met cyclo's over de openbare weg.
-
theodorocampagnolo
- Forum-lid
Moet effe denken aan de gelaatsuitdrukking van die vrouw in die Mercedes waar Jempie Monsere zich op te pletter reed.....spook schreef:Verschrikkelijk. Ook voor die automobilist, trouwens.
't Zal je maar gebeuren.