NK 2013 Kerkrade
-
- Forum-lid
Ik kon geen draadje vinden over het NK komend weekend in Kerkrade. Vandaar dit topic. Terpstra zegt vandaag in Dagblad de Limburger dat ie zijn trui nog niet kwijt wil. Ook al vindt hij het parcours ronduit gevaarlijk. Wie zijn de grote kanshebbers volgens jullie?
Michiel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vos & van Vleuten 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
De dames koers vanmiddag vanaf 15u op Limburg 1 en de herenkoers zondag via NOS, geen idee welk tijdstip.
edit. zie net dat er in de programmering van ned1 vanmiddag ook studio sport wordt uitgezonden met nk wielrennen dames, kan alleen niet vinden of dat een lange uitzending is of niet aangezien er nog een bult andere sporten bij staan
edit. zie net dat er in de programmering van ned1 vanmiddag ook studio sport wordt uitgezonden met nk wielrennen dames, kan alleen niet vinden of dat een lange uitzending is of niet aangezien er nog een bult andere sporten bij staan

-
- Forum-lid HC
Vreemd hier in Limburg hebben we wel alle regionale zenders uit andere provinciesfizik schreef:Limburg 1 hebben we niet hier in Overijssel. Nos was vooral tennis en hockey. Ik heb er niets van gezien. Beetje jammer. Is toch altijd leuk op de achtergrond.

-
- Forum-lid
Hoezo vreemd? Alsof iedereen in Nederland exact hetzelfde kabelabonnement heeft. Bij mijn kabelaanbieder kan ik tussen verschillende abonnementen kiezen, en dan zijn er ook nog meerdere aanbieders. Dan is het niet zo gek dat de sommigen wel L1 hebben en anderen niet.ericpeters schreef:Vreemd hier in Limburg hebben we wel alle regionale zenders uit andere provinciesfizik schreef:Limburg 1 hebben we niet hier in Overijssel. Nos was vooral tennis en hockey. Ik heb er niets van gezien. Beetje jammer. Is toch altijd leuk op de achtergrond.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een enorme dooddoener. Sportief van de twee rabo's dat ze heel even wachtten!!Ernie C. schreef:Wat een pech voor van Dijk! De race was daarna ook meteen voorbij. Op zich natuurlijk volkomen begrijpelijk dat Vos en van Vleuten niet achter haar aangingen, vooral gezien de uitslag van vorig jaar.
Ellen had het Van Vleuten nog knap lastig kunnen maken voor plek 3.
Terechte winst voor LB als je zo lang solo hebt gereden.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid HC
Dat geloof ik, maar je schreef "Dat hebben we hier niet in Overijssel" en niet "heb ik niet in mijn abbonement". Ik vind het vreemd omdat we het hier in het allergoedkoopste abbo hebben en de regionale zenders normaal niets kosten en op zoveel mogelijk plaatsen te zien willen zijn.elefantino schreef:Hoezo vreemd? Alsof iedereen in Nederland exact hetzelfde kabelabonnement heeft. Bij mijn kabelaanbieder kan ik tussen verschillende abonnementen kiezen, en dan zijn er ook nog meerdere aanbieders. Dan is het niet zo gek dat de sommigen wel L1 hebben en anderen niet.ericpeters schreef:Vreemd hier in Limburg hebben we wel alle regionale zenders uit andere provinciesfizik schreef:Limburg 1 hebben we niet hier in Overijssel. Nos was vooral tennis en hockey. Ik heb er niets van gezien. Beetje jammer. Is toch altijd leuk op de achtergrond.

-
- Forum-lid
Waar ging dit topic ook al weer over?