WK 2013
-
elefantino
- Forum-lid
Het WK-parcours staat op de site:
http://www.firenze2013.it/wp-content/up ... clismo.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Belangrijkste (enige) klimmetje is de Fiesole: Zo'n 240 hm in een km of 5 a 5,5. Gemiddeld een procentje of 5. Lijkt me niet al te lastig, eerlijk gezegd.
http://www.firenze2013.it/wp-content/up ... clismo.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Belangrijkste (enige) klimmetje is de Fiesole: Zo'n 240 hm in een km of 5 a 5,5. Gemiddeld een procentje of 5. Lijkt me niet al te lastig, eerlijk gezegd.
Lastig genoeg om de sprinters overboord te gooien.
Nee, maar als je die 10 keer krijgt doet het toch aardig zeer. Zeker als er nog een beetje oorlog wordt gemaakt.elefantino schreef:Het WK-parcours staat op de site:
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
elefantino
- Forum-lid
Sagan zou dit aan moeten kunnen, toch? Om maar eens iemand te noemen. Cavendish dan weer niet waarschijnlijk. Of wordt het een groepje met Mollema? 
Ja, ik zag ook nog de twee pukkels van 300m 12% gemiddeld en 200m 10% na de Fiesole liggten en dacht: dat is er een voor Sagan. Al heeft Sagan natuurlijk niet op het eerste gezicht de meest waardevolle knechten. Ik nu alleen even Stybar verzinnenelefantino schreef:Sagan zou dit aan moeten kunnen, toch? Om maar eens iemand te noemen. Cavendish dan weer niet waarschijnlijk. Of wordt het een groepje met Mollema?
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- thestudent
- Forum-lid HC
Nee The Butcher gaat hem pakken
. Ik zie al een nederlandse selectie voor me. Poels, Westra, Hoogerland, Tom jelte slagter, Mollema, Weening
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
elefantino
- Forum-lid
@mrcoffee: Stybar is een Tsjech, Sagan een Slowaak. Maar inderdaad, aan z'n ploeg zal hij weinig hebben.
- thestudent
- Forum-lid HC
Sagan en de twee Velitsen en dan houdt het wel een beetje op
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Omgerekend 30 keer de Loorbergmrcoffee schreef:Nee, maar als je die 10 keer krijgt doet het toch aardig zeer. Zeker als er nog een beetje oorlog wordt gemaakt.elefantino schreef:Het WK-parcours staat op de site:

Dit is toch wel een heel zwaar parcours hoor; ik ben benieuwd welke sprinter dit elf keer volhoudt voorin het peleton.
Dat kleine heuveltje Via Salviati is toch ook wel een scherprechter... 600 meter a 10.2% gemiddeld, 16% max.
Het circuit:

Dat kleine heuveltje Via Salviati is toch ook wel een scherprechter... 600 meter a 10.2% gemiddeld, 16% max.
Het circuit:

Whoops...... ik kan maar niet wennen aan dat nieuwe Europaelefantino schreef:@mrcoffee: Stybar is een Tsjech, Sagan een Slowaak. Maar inderdaad, aan z'n ploeg zal hij weinig hebben.
Het is echt een gruwelijk parcours. Dit gaan de rassprinters (cavendish, Greipel etc) niet overleven.
Voor een team is het niet te controleren tot de aankomst.
Geinig, ze komen door Collodi, ben daar 2 jaar terug nog op vakantie geweest. Daar is ook het Pinokkio-pretpark met een gigantisch beeld van dat leugenachtige mannetje. Sommige renners hoeven even niet bang te zijn dat hun lange doping-neuzen zullen opvallen..