Nu ben ik geen expert op het gebied van balhoofden en voorvorken, maar ik heb alles even losgedraaid om te kijken wat er aan de hand is. Klopt het dat de pen met het kapje die bovenin de buis ingaat door 2 'ringen/moeren' heengaat om zich in de voorvork vast te grijpen?
Bij mij is de onderste scheefgezakt en te laag in de voorvork gezakt/gedrukt waardoor de pen er niet meer 'bij kan.' Daarnaast zit hij ook scheef, dus het lukt ook niet om hem eruit te 'vissen.'
Nou lijkt me dit een foutje wat er bij de fm al is ingeslopen, en ik ben dan ook eigenlijk van plan terug te gaan ih kader van garantie op de reparatie, maar aangezien ik dan mijn fiets weer mee moet slepen naar mijn ouders in de trein (wat, in de staat waarin mijn fiets nu verkeerd, wat lastiger is) vraag ik me af of dit niet simpel zelf te verhelpen is?
Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk de juiste termen te gebruiken maar het kan zijn dat ik ergens iets verkeerd genoemd heb, ben niet heel goed thuis in de terminologie
Alvast bedankt voor de hulp!
Lisanne