Welk fietsblad?
-
- Forum-lid
welk magazine over fietsen zouden jullie adviseren om op te abonneren? Ik kom er zat tegen b.v procycling of grinta of de fiets?
'aan het material kan het niet liggen '
-
- Forum-lid
Ik koop af en toe Wieler Revue of Procycling. Voor de rest gebruik ik internet voor info en achtergronden.
-
- Forum-lid
Neem gewoon europas grootste. Zij zijn ook de enige met genoeg geld om een serieuze test op te zetten
Is dat http://www.tour-magazin.de/" onclick="window.open(this.href);return false;?
-
- Forum-lid
Als je naast tests ook een leuk blad wilt lezen, is Grinta een aanrader.
Michiel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Op zich niet heel netjes om zo snel mogelijk dit antwoord te geven terwijl je te gast bent op het forum van Fiets....sloeren schreef:Niet de Fiets in iedergeval
Zeg dan niks (imho).
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Hij heeft anders wel gelijk. Fiets heeft vaak de diepgang van een zwembad. Brekende Ultegra-ketting die een kettingtest won was het toppunt. Was echt niet omdat Shimano ons blad sponsort hoor! Echt niet! Tuurlijk. 

Diepgang van een zwembad? Die kende ik nog niet.
Niks mis met fiets. Ik lees het elke maand met plezier. Het ligt er maar aan wat je van een tijdschrift verwacht. Ik lees het ter verstrooiing en om technische ontwikkelingen in de fietswereld vanaf de zijlijn te volgen. Ik hoef niet meer over techniek te weten, voor wielrennen als wedstrijdsport surf ik wat rond en in trainingsleer verdiep ik mezelf. Daar is fiets een mooie aanvulling op.
Niks mis met fiets. Ik lees het elke maand met plezier. Het ligt er maar aan wat je van een tijdschrift verwacht. Ik lees het ter verstrooiing en om technische ontwikkelingen in de fietswereld vanaf de zijlijn te volgen. Ik hoef niet meer over techniek te weten, voor wielrennen als wedstrijdsport surf ik wat rond en in trainingsleer verdiep ik mezelf. Daar is fiets een mooie aanvulling op.
- daniel1975
- Forum-lid HC
@havana: inhoudelijk ben ik het (vaak) met je eens, maar aan de andere kant ben ke hier wel te gast..... Dubbel dus.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
De diepgang van een kano dat is de oorspronkelijke kreet van drs P.(Hij had het over prins Bernard.)
Daarmee wil ik niet zeggen dat fiets de diepgang van een kano heeft maar goed is anders en ruimte voor verbetering is er zeker.
Daarmee wil ik niet zeggen dat fiets de diepgang van een kano heeft maar goed is anders en ruimte voor verbetering is er zeker.