Hey allemaal!
Ik ben een fervent fietser en samen met mijn beste vriendin willen wij komend fietsseizoen een aantal toertochten gaan rijden..
Ik rijd echter een Toyota Starlet en denk niet dat ik 2 racefietsen er achter in kan proppen en als we ook zouden willen kamperen dan wordt het sowieso onmogelijk..
Ik ben dus op zoek naar een manier om fietsen te vervoeren.. op mijn subaru justy heb ik ooit een dakfietsdrager gehad en voor de starlet is mijn oog gevallen op de Thule Freeway 968 deze kan op de achterklep gemonteerd worden dus ik ben geen trekhaak nodig,.. Nu kom ik er nergens achter of deze fietsdrager op mijn auto te monteren valt..
Hebben jullie eventueel nog andere tips voor fietsdragers op een toyota starlet zonder trekhaak?
Groetjes!
Thule Freeway 968 voor Toyota Starlet?
-
Globeskater83
- Forum-lid
Moet gewoon lukken. Mottez past ook, te krijgen vanaf 25 euro op Marktplaats. Prima dingen.
-
petercrank
- Forum-lid
Hey @Globeskater83, is het jouw goed bevallen de Thule Freeway 968?
Ik heb er onlangs een via MP gescoord voor 25,- (inderdaad daar liggen ze voor het oprapen) Ik merk dat het ding maar 'matig' vast zit; ik krijg 'm voor m'n gevoel niet lekker vast. Ik heb uiteraard goed de handleiding gevolgd.
Ik heb er onlangs een via MP gescoord voor 25,- (inderdaad daar liggen ze voor het oprapen) Ik merk dat het ding maar 'matig' vast zit; ik krijg 'm voor m'n gevoel niet lekker vast. Ik heb uiteraard goed de handleiding gevolgd.
En dit..is al gepost http://m.youtube.com/watch?v=fBK8pUPWu2A