Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

discount of brands

timtyteca
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 feb 2013 13:58

timtyteca 25 feb 2013 14:06

Waarschuwing aan iedereen die van plan is iets aan te schaffen via http://www.discount-of-brands.com .

Bezint eer ge begint. En als je het dan toch doet, doe het via visa/mastercard of paypal, maar niet met overschrijving zoals ondergetekende (gemakkelijker om je geld terug te krijgen als er iets fout loopt).

Ik heb van Benjamin Joerges (de zaakvoerder) niets meer gehoord sedert 07.11.2012 en heb noch het geld, noch de bestelling ontvangen. Er is nu een klacht lopende: hopelijk zijn jullie hier iets mee.
Het is niet mijn bedoeling de zaak of persoon in een kwaad daglicht te stellen, maar om jullie te behoeden dezelfde fout te maken die ik gemaakt heb.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27690
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 25 feb 2013 15:34

Als het een oplichter is dan zou ik ook maar geen PayPal gebruiken. Want dan kun je vaak ook fluiten naar je geld.

Gebruikersavatar
dickw
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 18 mar 2010 13:48

Gebruikersavatar dickw 25 feb 2013 16:01

havana schreef:Als het een oplichter is dan zou ik ook maar geen PayPal gebruiken. Want dan kun je vaak ook fluiten naar je geld.
Inderdaad wordt niet alles gedekt bij PayPal. Mocht je denken dat je met een zaak vandoen hebt, blijkt het ineens een persoon te zijn en is het niet gedekt (tenzij via MP onder bepaalde voorwaarden).
Kijk ook op https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/buyer-protection" onclick="window.open(this.href);return false;

buddo
Forum-lid
Berichten: 1964
Lid geworden op: 20 aug 2005 11:02
Locatie: Heerenveen

buddo 25 feb 2013 16:02

timtyteca schreef: Het is niet mijn bedoeling de zaak of persoon in een kwaad daglicht te stellen, maar om jullie te behoeden dezelfde fout te maken die ik gemaakt heb.
Beetje frappant... je eerste post met een net aangemaakt account en dan dit melden. Wellicht niet bedoeld om een zaak of persoon in kwaad daglicht te stellen, maar dat effect zal het wel hebben. Ik zou er persoonlijk een beetje terughoudender mee zijn om dit op deze manier te communiceren op een forum waar je niet bekend bent en niet eerder iets hebt gepost.

GoldenRatio
Forum-lid
Berichten: 955
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33

GoldenRatio 25 feb 2013 22:21

havana schreef:Als het een oplichter is dan zou ik ook maar geen PayPal gebruiken. Want dan kun je vaak ook fluiten naar je geld.
Sterker nog bij een oplichter kun je beter helemaal niets kopen . . . . ;)

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 25 feb 2013 22:56

Zit die zaak toevallig in Freiburg? Kan me wel een zaak daar met zo'n naam herinneren.

Edit: ik kijk niet goed, hij zit idd in Freiburg. Dan ben ik er wel eens binnen geweest. Dan is 't toch raar dat je niks meer gehoord hebt.

sob
Forum-lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 16 aug 2012 19:24

sob 28 feb 2013 19:37

Ik heb er wel eens wat besteld,geen problemen mee gehad,goede communicatie en vlotte levering.

dzjevke
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 apr 2014 20:29

dzjevke 06 dec 2014 16:09

Te laat gelezen, maar deze zaak is te mijden als de pest.Pedalen shimano 105 besteld vooraf betaald, niet in voorraad , geld terug gevraagd , tot nu toe geen antwoord. Als je via paypal betaald en je dient klacht in, wordt dit zeer ernstig genomen.Meegemaakt met iets anders en men heeft MOETEN terugbetalen , dus geen kwaad over paypal
Groeten

Plaats reactie