Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

tekst onderschift

edwinfe
Forum-lid

edwinfe 21 okt 2010 19:54

Beste Forumleden gisteren kreeg ik van een Forum Moderator de vraag of ik mijn onderschrift wilde veranderen omdat er klachten over binnengekomen waren.iets fatsoenlijkers aub was de vraag. Dus had ik het onderschrift aangepast waarin een woord die het meest aanstootgevend was veranderd in #$%&. Krijg ik vandaag een PB van Webmaster dat het gehele onderschift verwijder is, omdat de strekking duidelijk is. Ik wil graag een discussie met iedereen die hierover iets kwijt wilt. Mijn onder schrift was: koersen is als ne $#%&, altijd kei hard, maar veel te kort. Misschien dat de klagers zelf ook met de argumenten kunnen komen? en mij kan/kunnen laten inzien dat dit niet kan?

sibon
Forum-lid

sibon 21 okt 2010 19:56

Omdat 'keihard' één woord is? Spelling is belangrijk voor sommige forumleden :)

edwinfe
Forum-lid

edwinfe 21 okt 2010 19:59

ja dat is een woord. daar heb je helemaal gelijk in.zouden ze dat bedoelen denk jij?

perik
Forum-lid

perik 21 okt 2010 20:03

Op dit forum zijn volgens mij ook een paar kinderen/jeugd actief. Je zou kunnen vinden dat het voor hen niet helemaal gepast is; misschien dat er zoiets achter de klachten zit? Daar zou ik me nog iets bij voor kunnen stellen. Een volwassen persoon die er zelf aanstoot aan gaat zitten nemen kan beter de computer en tv maar helemaal uit laten.

danny1407
Forum-lid

danny1407 21 okt 2010 20:09

Op dit forum zijn wel meer als een paar kinderen actief, ook al zijn ze de leeftijd van 18 jaar gepasseerd.

Getuige het "verklikken" bij moderators om dit soort dingen.
Een pm naar Edwinfe had volgens mij ook gewoon mogelijk geweest in eerste instantie als iemand er problemen mee had.
FacebookS3RSSite

sibon
Forum-lid

sibon 21 okt 2010 20:18

[quote="Edwinfe"]ja dat is een woord. daar heb je helemaal gelijk in.zouden ze dat bedoelen denk jij?[/quote]

Uhh dat denk ik dan weer niet. Sommige mensen zijn blijkbaar vrij snel op hun ^&$%(* getrapt, hebben een keiharde mening en een kort lontje en klagen dan bij de moderator. Zoiets?

roro27
Forum-lid

roro27 21 okt 2010 20:29

Wat is het niveau hier op het forum vreselijk aan het dalen! Edwinfe had dit onderschrift al een redelijk lange tijd Heb dan ook het hart in je lijf om dit direct via PM met hem te communiceren.
Toch wel jammer dat iemand met een te kleine plasser zich aangesproken voelt.

[Moraalridder mode on]
Maar als we dan toch bezig zijn, dan mogen er van mij ook wat avatars en topics (schone vrouwen -en mannen topics) verwijderd worden. Ik voel me daar erg mee in mijn eer aangetast.
[Moraalridder mode off]

edit:spelling
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 21 okt 2010 20:32

Ach, je kan lekker anoniem vanachter je pc laten weten dat je er ook nog bent.
Sommige mensen hebben daar schijnbaar behoefte aan.

Ik heb het zelf pas ook "ervaren", was de nieuwe regel vergeten mbt verkopen. Één topic voor al je spulletjes. Een moderator maakte mij daarop attent (terecht!) omdat hij een paar meldingen had gehad daarover.
"Try not. Do or do not......there is no try"

race-niek
Forum-lid

race-niek 21 okt 2010 20:34

ik vind de onderschrift van adwinfe best mee vallen.
zo lang er geen scheld woorden in staan is er niks aan de hand.

Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009

eelcoz

eelcoz 21 okt 2010 20:36

[quote="perik"]Op dit forum zijn volgens mij ook een paar kinderen/jeugd actief. Je zou kunnen vinden dat het voor hen niet helemaal gepast is; misschien dat er zoiets achter de klachten zit? Daar zou ik me nog iets bij voor kunnen stellen. Een volwassen persoon die er zelf aanstoot aan gaat zitten nemen kan beter de computer en tv maar helemaal uit laten.[/quote]

Hoe oud zijn die kinderen dan ongeveer? Daar zou ik me inderdaad nog iets bij voor kunnen stellen, al vind ik het nog steeds een beetje overdreven (Ik neem aan dat we het niet over 8-jarigen of zoiets hebben?). Als het om volwassenen gaat, vind ik het zielig. Kan het niet anders benoemen.

Het onderschrift van de TS was me trouwens nooit opgevallen, dus dat heeft de melder in ieder geval bereikt.

Mr. R
Forum-lid

Mr. R 21 okt 2010 20:44

Wist niet dat het woord Penis hier verboden is. Oeps ;)
Heb me er ook niet aan gestoord. Vind het niet echt van goede manieren getuigen om dit bij de mods te melden ipv zelf ff een pm te sturen.
Vond het trouwens een erg grappig onderschrift! Jammer dat hij weg is.
In the end cycling is easy. Just pedal and see where it ends.

markw
Forum-lid

markw 21 okt 2010 20:47

Even om mijn generatie (<18) te vertegenwoordigen. Ik neem aan dat de jongste hier rond de 14 a 15 zou zijn? En die maken ergeren dingen mee hoor. Zet de TV aan en viola. 'We' zijn veeeeeel erger gewend, en ik durf te zeggen dat niemand van mijn leeftijd hier moeite mee heeft. Mensen hadden het over jeugd die er last van zou hebben, nou nee! En in mijn mening 10 jarige ook niet!

Plaats reactie