Ik heb een eigen domeinnaam en registreer me op fora en sites met naamsite@domein.nl om zodoende te kunnen achterhalen waar eventuele spam vandaan komt.
Nu kreeg ik vandaag een mail in het Nederlands over een swingparty op het account dat ik bij dit forum gebruik. Ik vraag me af of meer mensen dit hebben en/of bekend is dat er wel eens adressen van het forum worden geplukt. Ik weet namelijk dat het adres in feite "te zien" is dus in theorie kan iemand het op die manier misbruiken..
spam over swingparty?
Je moet reageren op het mailtje maar het is in een villa en er waren nog twee plekken over voor singles. Ook lagen "de matrasjes" al klaar dus het wordt er vast wel gezellig 

[quote="FW"]Ik heb een eigen domeinnaam en registreer me op fora en sites met naamsite@domein.nl om zodoende te kunnen achterhalen waar eventuele spam vandaan komt.
Nu kreeg ik vandaag een mail in het Nederlands over een swingparty op het account dat ik bij dit forum gebruik. Ik vraag me af of meer mensen dit hebben en/of bekend is dat er wel eens adressen van het forum worden geplukt. Ik weet namelijk dat het adres in feite "te zien" is dus in theorie kan iemand het op die manier misbruiken..[/quote]
Gebruik voor forums registratie altijd een extern emailadres van bijv Hotmail of Gmail. Voorkomt een hoop problemen.
Ook kun je hier op dit forum je mailadres onzichtbaar maken voor andere gebruikers, in je account settings.
Nu kreeg ik vandaag een mail in het Nederlands over een swingparty op het account dat ik bij dit forum gebruik. Ik vraag me af of meer mensen dit hebben en/of bekend is dat er wel eens adressen van het forum worden geplukt. Ik weet namelijk dat het adres in feite "te zien" is dus in theorie kan iemand het op die manier misbruiken..[/quote]
Gebruik voor forums registratie altijd een extern emailadres van bijv Hotmail of Gmail. Voorkomt een hoop problemen.
Ook kun je hier op dit forum je mailadres onzichtbaar maken voor andere gebruikers, in je account settings.