Polar of Garmin Edge 500
Hallo,
Ik ben voor volgend seizoen opzoek naar een nieuwe teller, maar twijfel tussen een Polar product en een Garmin Edge 500
Ik heb nu een Polar S725 Tour Edition
Maar de Polar heeft regelmatig storing op de sensoren.
Waar gebruik ik mijn teller voor:
Snelheid, trapfrequentie, hartslag
Ik heb nu mijn telefoon altijd bij om via Sportstracker mijn afgelegde route op te slaan.
Wat ik nu mis aan mijn S725 dat ik er geen routes in kan zetten.
De routes gebruik ik niet vaak maar in het buitenland kan het handig zijn om vooraf een route in het apparaat te zetten en die route te volgen. Er hoeft geen navigatie zoals een Garmin Edge 800 in te zitten, dan word het apparaat te groot en gebruik ik bijna nooit.
Wat is jullie mening/advies?
Ik ben voor volgend seizoen opzoek naar een nieuwe teller, maar twijfel tussen een Polar product en een Garmin Edge 500
Ik heb nu een Polar S725 Tour Edition
Maar de Polar heeft regelmatig storing op de sensoren.
Waar gebruik ik mijn teller voor:
Snelheid, trapfrequentie, hartslag
Ik heb nu mijn telefoon altijd bij om via Sportstracker mijn afgelegde route op te slaan.
Wat ik nu mis aan mijn S725 dat ik er geen routes in kan zetten.
De routes gebruik ik niet vaak maar in het buitenland kan het handig zijn om vooraf een route in het apparaat te zetten en die route te volgen. Er hoeft geen navigatie zoals een Garmin Edge 800 in te zitten, dan word het apparaat te groot en gebruik ik bijna nooit.
Wat is jullie mening/advies?
-
martijncervelo
- Forum-lid
Garmin Edge 500 zonder twijfel.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
the fastest
- Forum-lid
Garmin Edge! Ik heb er zelf een sinds enkele maanden en ben er supertevreden over!
-
iwangoeree
- Forum-lid
Zonder twijfel de Garmin,Polar heeft volledig de slag gemist.
Garmin is de betere computer, polar heeft betere analyse software. dat laatste kun je met programma's van derden ondervangen , bijv wko+ of golden cheetah.
Alleen al de bikemount van Garmin is het kopen waard. En werkt met elke Ant+ sensor, bijv de duotrap van trek. Super is dat.
Niet nodig te zeggen dat ik er heel tevreden van ben
Alleen al de bikemount van Garmin is het kopen waard. En werkt met elke Ant+ sensor, bijv de duotrap van trek. Super is dat.
Niet nodig te zeggen dat ik er heel tevreden van ben
- daniel1975
- Forum-lid HC
Polar heeft zichzelf ook lelijk in de voet geschoten met de huidige software. Het oude protrainer5 was erg goed en prettig, het huidige webbased polartrainer kan niet in de schaduw staan. Volledig webbased is bij elke producent trouwens een domme zet: je hebt dus perse internet nodig om je device leeg te trekken.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
martijncervelo
- Forum-lid
daniel1975 schreef:Polar heeft zichzelf ook lelijk in de voet geschoten met de huidige software. Het oude protrainer5 was erg goed en prettig, het huidige webbased polartrainer kan niet in de schaduw staan. Volledig webbased is bij elke producent trouwens een domme zet: je hebt dus perse internet nodig om je device leeg te trekken.
Dat durf ik wel te nuanceren, mijn Garmin devices kunnen ook zonder internet geleegd worden, al dan niet door middel van de bijgeleverde ANT+ usb stick voor draadloze communicatie. Dat je zonder internet geen analyses kan uitvoeren staat als een paal boven water.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC