Archiveren gegevens ROX 9.0
Het wegseizoen zit er weer zo'n beetje op, nog een beetje veldrijden en dan in januari of zo weer beginnen met de voorbereidingen voor het komend seizoen. En daar hoort natuurlijk een reset van de elektronica bij .....
Weet iemand hoe ik de gegevens uit het computerprogramma van Sigma kan archiveren, zodat ik weer met een schone lei kan beginnen? Ik wil natuurlijk al mijn mooie grafiekjes en zo niet kwijtraken....
Weet iemand hoe ik de gegevens uit het computerprogramma van Sigma kan archiveren, zodat ik weer met een schone lei kan beginnen? Ik wil natuurlijk al mijn mooie grafiekjes en zo niet kwijtraken....
- plantagenet
- Forum-lid
De ruwe data kun je in aparte files opslaan (exporteren). Deze files kun je dan bv. importeren in MS Excel. Als je de logs in Sigma Data Center dus wilt verwijderen, moet je volgens mij de data exporteren en in aparte files opslaan.
Wil je deze oude data weer in Sigma Data Center bekijken, dan zul je de ruwe data files weer moeten improteren. Ik heb overigens geen ervaring met het importeren van de ruwe data files (exporteren ben ik wel bekend mee), maar ik denk dat het zo moet werken.
In Sigma Data Center heb ik geen andere optie gevonden om weer 'met een schone lei' te kunnen beginnen.
Wil je deze oude data weer in Sigma Data Center bekijken, dan zul je de ruwe data files weer moeten improteren. Ik heb overigens geen ervaring met het importeren van de ruwe data files (exporteren ben ik wel bekend mee), maar ik denk dat het zo moet werken.
In Sigma Data Center heb ik geen andere optie gevonden om weer 'met een schone lei' te kunnen beginnen.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Ik heb jou vraag op BM bij Sigma stand gevraagd , wisten ze daar ook niet.
Het is nu nog blijkbaar niet mogelijk om en een keer als je gegevens te saven.
Heb mijn gegevens achter gelaten en hij zou er op terug komen.
Zodra ik antwoord krijg zal ik het hier posten
Het is nu nog blijkbaar niet mogelijk om en een keer als je gegevens te saven.
Heb mijn gegevens achter gelaten en hij zou er op terug komen.
Zodra ik antwoord krijg zal ik het hier posten
Ik archiveer ongeveer welke twee maanden. Er is een folder ergens op je pc (zit nu achter mijn werkpc) waaruit de datafiles kan verwijderen/verplaatsen/iets anders. In mijn herinnering ergens in je MyDocuments. Deze zijn volgens mij gecodeerd als JAARMAANDDAGTIJD (ofzoiets). Op die manier kan je alles netjes opslaan per maand of jaar. Ik doe dat binnen diezelfde folder.
Als dit niet duidelijk is, zou ik het dit weekend eens op mijn thuispc na kunnen kijken.
Als dit niet duidelijk is, zou ik het dit weekend eens op mijn thuispc na kunnen kijken.
- plantagenet
- Forum-lid
Kijk, dat is zinvolle info. Ik ga ook eens op zoek naar de betreffende folder!
- plantagenet
- Forum-lid
Ik heb het even opgezocht op mijn eigen laptop en kom uit op C:\Users\.......\Documents\Sigma Data Center\9537057. In deze map staan weer drie mappen: logs\, memory\ en totals\. Hier zijn mijn files te vinden (respectievelijk *.slf, *.smf en *.stf bestanden)
- plantagenet
- Forum-lid
Welke Edwin01 heeft weet ik niet. Ik heb versie 1.1.
Zijn de file-locaties bij versie 2.(0)1 moeilijker te vinden dan????
Zijn de file-locaties bij versie 2.(0)1 moeilijker te vinden dan????