Item in studio sport mbt dopinggebruik.
- razenderoeland
- Forum-lid
Eerder deze zondagmiddag is in studio sport een item uitgezonden over de dopingperikelen rond Lance Armstrong. Ik heb in het kort Tyler Hamilton voorbij zien komen die hier bepaalde dingen uit de doeken deed. Doordat ik in de veronderstelling was dat ik dit onderwerp wel zou kunnen terugkijken op uitzending gemist heb ik het onderwerp niet bekeken of opgenomen. Nu is het niet mogelijk om deze uitzending via internet terug te kijken.Heeft iemand een tip over hoe ik dit item toch kan terug kijken?
Hoe sterk is de eenzame fietser...
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Deze http://nos.nl/video/431700-the-world-ac ... lance.html" onclick="window.open(this.href);return false;
What makes the boat go faster?
- razenderoeland
- Forum-lid
Bedankt voor de link. Heftige documantaire waaruit je helaas maar 1 conclusie kan trekken.
- razenderoeland
- Forum-lid
Helaas behoorde ik ook tot de grote groep wielerliefhebbers die niet geloofde, of althans niet wilde geloven dat Armstrong onder invloed van doping al zijn successen bij elkaar reed. Dus deed ik de getuigenissen en openbaringen van voormalig renners als Hamilton als fabels van de hand. Nu na alle onthullingen die vorige week naar voren zijn gekomen, en alles wat in deze docu is verteld moet ik toegeven veel te naief te zijn geweest, en te veel vertrouwen in het goede in de mens te hebben gehad.
Onder (voornamelijk ) invloed van een heleboel geld hebben in dit geval sporters er heel veel voor over om successen te behalen. Zelfs als het gaat om de grootste der waarden, namelijk je gezondheid, en het vertrouwen van de naieve sportliefhebber.
Onder (voornamelijk ) invloed van een heleboel geld hebben in dit geval sporters er heel veel voor over om successen te behalen. Zelfs als het gaat om de grootste der waarden, namelijk je gezondheid, en het vertrouwen van de naieve sportliefhebber.