Wie kan mij vertellen of je voor de Deuter waterzakken ook een langere slang kan krijgen? Ik dacht van wel, maar kan niets vinden. Ik gebruik de drinkzak ook in mijn grote rugzak voor wandelingen en dan is de slang net te kort.
BVD
Langere slang voor Deuter waterzak
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Dan binnenkort maar even naar Bever, al vraag ik me af of deze voordeligst is:)loos schreef:Dit soort slangen is generiek (je moet wel een kwaliteit nemen die geschikt is voor voeding)
Je zou het eens kunnen proberen bij een kampeerwinkel of een watersportzaak.
De eerste is vermoedelijk het voordeligst.
Bedankt voor de tip.
-
- Forum-lid
Update: Bever heeft niets.giantpeloton schreef:Dan binnenkort maar even naar Bever, al vraag ik me af of deze voordeligst is:)loos schreef:Dit soort slangen is generiek (je moet wel een kwaliteit nemen die geschikt is voor voeding)
Je zou het eens kunnen proberen bij een kampeerwinkel of een watersportzaak.
De eerste is vermoedelijk het voordeligst.
Bedankt voor de tip.
Importeur vindt het kennelijk niet de moeite om te reageren op mijn vraag of ze een langere slang hebben. Dat is klantenservice in Nederland:)
Langere slangen zijn inderdaad niet leverbaar, je kunt het inderdaad ook eens bij de kampeerwinkel proberen...of anders bij een vijverzaak naar ''zuurstof-slangen'' vragen, let daarbij uiteraard wel erop of die geschikt zijn voor voeding en drank.
Grtz
Grtz
-
- Forum-lid
Even een update: Van de week bij mijn favoriete buitensport winkel langs geweest en een nieuwe Camelbak voor in mijn grote wandelrugzak gekocht. Niet alleen is de slang iets langer, maar aan de vulopening zit een rand waarmee je hem ophangt in het vak dat in de rugzak zit. Hierdoor zakt hij niet naar onderen.
Een tweede zak was een snellere en zekerder keuze dan te gaan zoeken naar een passende slang.
Kreeg ook nog de tip om zak en slang in de diepvries te leggen om spocht te voorkomen, aangezien je ze toch nooit helemaal droog krijgt.
Een tweede zak was een snellere en zekerder keuze dan te gaan zoeken naar een passende slang.
Kreeg ook nog de tip om zak en slang in de diepvries te leggen om spocht te voorkomen, aangezien je ze toch nooit helemaal droog krijgt.
Ik stop er na het schoonmaken een theedoek in, zo kan de waterzak uitwasemen.giantpeloton schreef:Kreeg ook nog de tip om zak en slang in de diepvries te leggen om spocht te voorkomen, aangezien je ze toch nooit helemaal droog krijgt.