Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Verwijderd topic + berichten

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 29 okt 2010 22:47

Een compleet topic met berichten (waaronder ook een bericht van mij!) 'verdwijnt' op dit forum zomaar 'ineens'. Dat op zich is bizar om te moeten vaststellen. Niets verdwijnt evenwel zomaar ineens...

Het gaat om een topic genaamd: "Afstudeeronderzoek Wielerkleding en win", TS = Remco Appeljan. Resultaat zoekfuntie levert niets meer op doch via de 'retrieval' knop van google, is nog wel wat terug te vinden.

Vandaag ontving ik mail van TS omtrent de loting van wielerkleding, en ik moet zeggen, zeker gelet op het feit dat menig enqueteur na het plaatsen van een enquete op dit forum nooit meer iets van zich laat horen, dat ik dit bijzonder op prijs stel, iets dat ik graag op dit topic te kennen had willen geven.

Bij dezen het verzoek om opheldering.

roro27
Forum-lid

roro27 29 okt 2010 22:58

Het kan zijn dat TS zijn topic verwijdert en dan verdwijnen ook alle berichten.
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 29 okt 2010 23:15

Dat heeft inderdaad de TS zelf dan gedaan. Want ik heb het niet gedaan en kan me ook niet voorstellen dat 1 van de andere mods het gedaan heeft.

Hij zal 't commentaar wel niet leuk gevonden hebben.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 30 okt 2010 00:16

ik heb een mail gehad van Remco Appeljan over dit topic:

[quote="mail Remco Appeljan"]Beste wielerliefhebber/wielerliefhebster,

Onlangs heeft u mijn enquête m.b.t. wielerkleding ingevuld. De 3 winnaars van de ondershirts zijn bekend. Dit zijn:

Bastiaan van Dalen uit Genderen
Wouter Pigge uit Wierden
Hans Schelvis uit Heemskerk

Zij zijn hierover persoonlijk benaderd.

Ik wil u nogmaals hartelijk danken voor uw deelname en u kunt het glossy wielermagazine binnen enkele weken op uw deurmat verwachten!

Met vriendelijke groet,

Remco Appeljan[/quote]

Dus waarschijnlijk iets in de trant van:
Onderzoek afgerond, forum topic weer opruimen
Live fast; die young. mijn blog

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 30 okt 2010 00:21

LOL 't zou kunnen idd. dat ie het commentaar niet zo leuk vond, maar ik wist niet dat je je eigen topic kon 'opruimen'. Is dat wel zo'n goed idee eigenlijk?

spook
Forum-lid

spook 30 okt 2010 12:35

[quote="Jan W.F."]LOL 't zou kunnen idd. dat ie het commentaar niet zo leuk vond, maar ik wist niet dat je je eigen topic kon 'opruimen'. Is dat wel zo'n goed idee eigenlijk?[/quote]

Dat is een uitstekend idee vind ik, zouden meer mensen mogen doen, ruimt het de boel een beetje op.
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

trudie
Forum-lid

trudie 30 okt 2010 12:46

Als je bijvoorbeeld iets heb verkocht.

Nu gaat er een slotje op maar het topic blijft dan bestaan. De verkoper kan het net zo goed verwijderen. Dat vervuilt het forum wat minder.

corniel
Forum-lid HC

corniel 30 okt 2010 13:45

@Trudie: vervuilt? Zo'n topic zakt langzaam weg, maar is nog wel vindbaar. Dat kan heel nuttig zijn. Zou niet weten waarom je dat zou willen weggooien?!

aapje
Forum-lid

Gebruikersavatar aapje 30 okt 2010 16:11

[quote="Trudie"]Als je bijvoorbeeld iets heb verkocht.

Nu gaat er een slotje op maar het topic blijft dan bestaan. De verkoper kan het net zo goed verwijderen. Dat vervuilt het forum wat minder.[/quote]

Ik vindt het best interessant om te kijken naar oud te koop topics. Kun je bijvoorbeeld opzoeken welke vraagprijzen een beetje redelijk zijn. Je kunt ook zien of bepaalde producten hier een beetje verkopen.

Ik begrijp ook niet zoveel van de vervuiling. Nieuwe topics staan automatisch bovenaan, dus wat is het probleem?

Wat mij betreft: uitzetten die mogelijkheid om een topic weg te gooien.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 30 okt 2010 16:30

Even geduld tot de nieuwe software er is. Nog paar maandjes, de raderen draaien volop.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

trudie
Forum-lid

trudie 30 okt 2010 16:53

[quote="Corniel"]@Trudie: vervuilt? Zo'n topic zakt langzaam weg, maar is nog wel vindbaar. Dat kan heel nuttig zijn. Zou niet weten waarom je dat zou willen weggooien?![/quote]

Sommige mensen kunnen niet lezen: er staat een groot kruis doorheen en in de titiel staat VERKOCHT maar toch sturen ze nog een PM met vragen, maw ze zien niet dat het item al verkocht is.

En met vervuilen bedoel ik de ruimte die het inneemt. Ik neem aan dat deze ruimte niet onbeperkt is. Maar ik kan het mis hebben

corniel
Forum-lid HC

corniel 30 okt 2010 17:11

@Trudie: de opslagruimte online is nagenoeg ongelimiteerd. Zeker van plain text. Dat mensen niet kunnen lezen is waar, maar de vraag is of je dat oplost door dingen weg te gooien.

Plaats reactie